Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

BODARI NOSTAAA PUNNUKSIA JA SYÄ HERA ROHEIINIA JA KANAA GOOD OLD CHICKEN!! YEAH BUDDY!!!!!! SIT SE PIERESKELEE JA MIETTII TÄLLASII JUTTUI: revin,tapan ripp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mites Alyssan vammat voi? Onko panetus helpottanut yhtään?

Nojaa, kai ne siitä paranemaan päin on... Tai no about 6vkoa mulla on vielä keppien kanssa kävelyä jäljellä ja sitten ehkä lisää leikkauksia jos siellä viel lilluu luunpaloja :D
Panetus helpottaa, kun sitä ei ajattele. Koitan keskittyä tähän hetkeen ja paranemiseen. Sitten kun saan kepit pois ja polvessa ei tunnu mainittavaa kipua, vedän sellaisen seksimaratonin ettei mitään järkeä :D Kumppanin valitsen sitten silloisen fiiliksen mukaan.

qwertyuiopåäsdfghjklöä'<zxcvbnm,.-

Murentaja, ootko koskaan halunnut olla valkea joutsen ja elää onnellisesti pesässä isossa tammipuussa?

panetus helpottuu runkkaamisella! ja perkele sentään voisin ampu itteni ku oon niin onnellinen!!!!! Tuskaaaaa oli niin saaaaatanan hyvä!

Saanko mäki ampuu sut ku oot nii onnellinen?

Mitä hompit? Ihme seikkailua koko viikonloppu ja tänään onki sit ollu krapula.. murentaja ilmeisesti vasta alotellu?

Sepä kaunista. Olen halunnut olla vain... Martti Ahtisaari. Joka miehen unelmavartalo... mutta se ei saanut noobelia eli en haluakkaan olla. Haluaisin nukkua mutta silti en halua. Onko teillä samanlaisia tuntemuksia ikinä? Haluaisin lähteä ajelemaan kommandona naapurikuntaan ja takaisin.

Olette hyvin kaunis mies, herra Murentaja.

Kiitos herra, niin tekin... niin tekin. Olenpas ihan pilves vaikken tänään ole muuta tehnyt kun käyny mummon synyttäreil jaaaa... öö...

Voi venäjä mitä paskaa.. tässäkin threadissä

Teloin tänään itseäni. Tai mua telottiin. Vahingossa. Onneks hillitsin itseni enkä mättänyt turpaan. Nyt oon vähän turvoksissa. Pystyn onneks sentään paneen. Toisin kuin Alyssa ;)

Back
Ylös Bottom