Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällähän on vittuiltu mulle. Jumalauta, minä tapan!

Goldust, meitsi lähtee myös ens viikolla Imatralle about 5 päiväks, tosin faijan kanssa. Mummon kämppä on tyhjillään yhtä päivää lukuun ottamatta ja mahdollisesti nukun siellä yksin, kun se on yksiö siinä Imatrankoskella hulinan keskellä. Vois hakee baarista tai kadulta naispuolisia petikavereita ja heittää ne aamusta
pihalle. :D

ei toki. kiltisti vaan syliin ois reino tytön nostanut :haart:

Okei. Eli sen sijaan että oisit voinut sanoa "nosta tyttö syliin" sanoitkin "nosta tyttö navalle". Mä en oo koskaan ennen kuullut että syliin ottaminen [edes sen piilomerkityksessä eli sisäkkäin oleminen] olisi navalle nostamista. Itse istuisin mieluummin hieman alempana.

Okei. Eli sen sijaan että oisit voinut sanoa "nosta tyttö syliin" sanoitkin "nosta tyttö navalle". Mä en oo koskaan ennen kuullut että syliin ottaminen [edes sen piilomerkityksessä eli sisäkkäin oleminen] olisi navalle nostamista. Itse istuisin mieluummin hieman alempana.
kyllä se taitaa jottain muuta tarkottaa ku syliin istuutumista ;)
..ei taideta vaan siellä semmoista termiä käyttää :D

kyllä se taitaa jottain muuta tarkottaa ku syliin istuutumista ;)
..ei taideta vaan siellä semmoista termiä käyttää :D

Joo ei käytetä. Täällä sanotaan ihan suoraan että "nussia". Ei käytetä mitään piilomerkityksellisiä termejä kuten "nostaa navalle".

Sä oot ollu sit vaan pienimunasten kanssa..

Sä oot ollu sit vaan pienimunasten kanssa..

Ah ha ha. Olipas hyvä. NOT.

Kyllä ne isot kyrvät lähtee samanlailla sieltä jalkovälistä eikä navan kohdalta...

Edit: Mut täytyykin Megamasalle mainita että jawheadilla on tämmöinen tulkinta. Voidaan sitten kaikki yhdessä nauraa tuolle hyvälle jutulle! ;)

Mitä se MEE nyt angstaa :haart:

Mä mitään angstaa. Jäi hymiöt laittamatta.

Joo, sano...
:D

Mut voidaan me silti harrastaa ryhmäsovintoseksiä???

who's in with me?

U can count me....

mmm... vois lähtä poolia pelaa. eilen meni niin vituiksi että parempi tänään onnistua, jottei keppi löydy anuksesta(??) :)

E. reino olen mielummin in you kuin in with you

Joo, sano...

Mut voidaan me silti harrastaa ryhmäsovintoseksiä???

who's in with me?

U can count me....

Sun kanssa? Anytime baby.

Mut jos sinne jotain sellasia tulee keistä mä en diggaa niin I'm out.

Vähänkö rentoa, kuulema työt lopetetaan perjantaisin kello 14.00:) Jäin kuitenkin itse tekemään muutaman homman vielä loppuun.

Sun kanssa? Anytime baby.

Mut jos sinne jotain sellasia tulee keistä mä en diggaa niin I'm out.

Mut sähän tykkää siitä mistä mä sanon...

Ei sun oo pakko niitä kattoo, mist et diggaa, heitä ne pois...

Me muut digataan sua ja syvälle....

Jos se ryhmä ois sit vaan Kerholaiset

No sit me tyydytään toisiimme...
Naiset oiskin vaan tiellä kun munat heiluis...

Mies miestä vastaan vaan...

Back
Ylös Bottom