Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen joku nyrkkeilyvalmentaja pyys tulemaan niitten harkkoihin kun paukuttelin säkkiä. Se tuli pitelemää alussa pistetyynyjä ja näytti vähän pelokkaalt kun pistin kovii näpyjä, luuli vissii että vedän sitä naamariin :D Nyrkkeily vaiko vapari? Nykyään ollaan vielä virallisesti Muay Thaissa.

Eilinen ilta meni sikareista uneskeltaes. Antakaas joku nyt saatana kunnon sikari.

<

mä voin tulla kyl reinzelin kaa pitää huolen et ei sun tarvii puuttessa elää.. lupaan et se ois elämäs kinkyintä menoa..

Joo...

Oltais kuitenkin sen verran helliä, ettei paljoo sua murrettas enää...
Et tuntis kun suurta nautintoo vaan....

Siinä saat sen verran aerobista, että pysyt kunnossa ja ravintoaineet saat ihan meidän puolesta... Luomuna.........................

Vähän jouduttas sua väänteleen, mut uskon, et oot tarpeeks notkee meille...

Esileikis varmaan riittää, kun katellaan Fuhrerin kotivideoita ja mun varustekassia...
Tykkäätkö mansikan- vai banaaninmakuisesta liukkarista?

Täytyy varottaa, että Tolla johtajalla on aika vilkas mielikuvitus ja välineet niiden toteuttamiseksi......

joo, ammutaan mieluummin suuhun ku se on polvillaan ku jotain matkaa. vähän haastetta.
Paljon laitetaan matkaks? 1m? 2m?

Sori pojat nyt meni kisasuunnitelmat uusiksi, en pysty olee polvillani :( (siinä meni mun bravuuri)

Mitä sä alyssa oot oikee tehny?

Olin mopopojan kyydissä, ajettii mutka suoraksi. Poika pää edellä kiviaitaan (onneksi oli kypärä, ei käyny mitään), minä ilmeisesti jotenkin jalka/polvi edellä siihen. Lensin 10m kauemmaks ku kuski :D
Mutniin, reisiluu murtui tosta polven kohdalta, meni lääkärin mukaan ihan pirstaleiksi... Jalka leikattiin ja tässä nyt pari kuukautta ainakin keppien kanssa, sitten kuntoutusta ja ehkä jälkitoimenpiteitä.
Tämmöstä tää elämä on :D

e. ja hyi mitä juttua teiltä tullut sinä aikana kun kirjotin tota :D

Voitte milfeillä ton mun huonekaverin kanssa. Se on tollanen viiskymppinen mamma, kova puhumaan. Annan kummallekin vitosen jos tukitte sen suun. Kaikki keinot sallittu.

Vähän jouduttas sua väänteleen, mut uskon, et oot tarpeeks notkee meille...

Esileikis varmaan riittää, kun katellaan Fuhrerin kotivideoita ja mun varustekassia...
Tykkäätkö mansikan- vai banaaninmakuisesta liukkarista?

Täytyy varottaa, että Tolla johtajalla on aika vilkas mielikuvitus ja välineet niiden toteuttamiseksi......

tiesin et suhun voi luottaa:whip:

pitää vissiin kaivaa alistajamaskit ja gorillapuvut vintiltä.. :hyvä:

Ass to mouth on päivän sana.. :wtf:

Sori pojat nyt meni kisasuunnitelmat uusiksi, en pysty olee polvillani :( (siinä meni mun bravuuri)

Älä pelkää tyttölapsi.. kyl me keinot keksitään. Otan mun chinese swingin mukaan ja vähän muokataan sitä ni hyvä tulee..

(tää lähtee ihan näpeistä kohta koko homma)

. ja hyi mitä juttua teiltä tullut sinä aikana kun kirjotin tota

Voitte milfeillä ton mun huonekaverin kanssa. Se on tollanen viiskymppinen mamma, kova puhumaan. Annan kummallekin vitosen jos tukitte sen suun. Kaikki keinot sallittu.

kaikki keinot.. lupaatko?

Voi kyllä. Mitä vaan, että saatte ton hiljaseksi.

koht tiedät miltä kuulostaa ku 50v nainen yrittää huutaa suu täynnä.. v***ua..
et oo kuitenkaan kattonu tarpeeks saksalaisia aikuisviihde-elokuvia että tietäsit..

Pitääkö myös korvat ja sieraimet tukkia? Siihen lasti määrään ei edes Fuhrer pääse yksin.. Reinzell kyllä pääsee.. sillä on teletappityynyjäkin.

hm.. lähetkö mukaan? ylimääräselle palliparille ois aina käyttöä..

osaapa muuten olla kovia levyjä! Behemothin slaves shall serveä ja satanicaa tullu tänää popitettua :rock:

Tietty. Mä säästelen itteäni tällaisia jutskia varten. Otetaan Reino mukaan, sillä on taikamiekka.

tottakai! Kaikki halukkaat mukaan! Alyssä on nuori ja kiimanen, kyl se jaksaa useammankin erän ja pelaajan..

skerma...

Annetaan Fuhrerin kans sellaset kyydit sille mammalle, mut ei se meille riittäis, tarvittas sun kroppaa kanssa yhteen juttuun...

Dinho vois tulla mukaan kattoon, niin näkee miten kaks munaa ja yks dildo tukkii koko naisen, niin että se muuttuu ihan tulipunaseks ja räjähtää...

Se on kyllä aika k24 matskua, mut mä oonkin valehdellu ikäni... Oon 47v...

:D

Sen setin jälkeen Alyssa saakin maata viikon sängyssä kokovartalokipsissä... Pari must be aukkoo on jätetty, tosin nekin saa lääkärit sen verran kiihkeiks, että niissä olis vähän muutakin tavaraa ja menosuuntaa kuin exit onlyä...

Yritän parhaani mukaan unohtaa. Oli oikeasti aika turhan eläväistä.
Nyt keskustelu loppu tästä aiheesta. PITZE :)

Don't say that it isn't so,
I'm on a path that you'll never comprehend,
Sever me from all of this,
I need you to quicken my end.

Back
Ylös Bottom