Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon Fuhrer tullut takaisin...
olen tehnyt comebäkin...

Vois ottaa rennosti tänään....

Jos tänään vähän taas milffiä.. :)

Kivaa iltaa sulle toivotan...

Perjantaisin en jaksa viisastella...
;)

Varo vaan sit, ettei se sua kokonaan vie...

onks milf sitä vanha domina-juttua?

?!?!?!?!?!?

Eikös milf oo vaan niinku mature..?!?!?! Stander, missä olet kun haluan tietää?

fedit. Mites Alyssan kunto tänään sanoo? Ootko flirttaillu kivoille mies lääkäreille?

?!?!?!?!?!?

Eikös milf oo vaan niinku mature..?!?!?! Stander, missä olet kun haluan tietää?

fedit. Mites Alyssan kunto tänään sanoo? Ootko flirttaillu kivoille mies lääkäreille?

Stander on alan ekspertti :D

Hyvää sanoo kunto, oon taas vaan poukkoillut ympäriinsä kepeillä ja fysioterapeutin mielestä oon liian varomaton niiden kanssa. Saa nähdä, murtuuko tässä vielä toinenkin jalka :D
Täällä ei oikein ole hyvännäkösiä mieslääkäreitä :( kyllä mä hiukan räpsyttelin silmiäni aamulla yhdelle kun ylipuhuin sen päästämään kotiin. Ei meinannut päästää, koska tulehdusarvot vähän koholla (joku 200 oli ollut eilen...), hemoglobiini alhaalla ja ties mitä kakkaa. Pääsen kyllä todennäköisesti silti jo tänään kotiin. Käsken taksikuskin ajaa mäkkärin drive inin kautta :rock:

e. ainiin ja senkin takia haluun pois koska kaikki muut huonekaverit on siirretty johonkin ja oon yksin tollasen saatanan ärsyttävän akan kanssa, jonka kanssa juttelin äsken joku 20min homevaurioista. Sitä ennen kuuntelin kun se höpötti siivoojan kanssa vaihdevuosista. Sitä ennen ollaan juteltu mun murtumasta, hänen ihosiirrostaan, hänen miehensä musiikkimausta ja kaikesta muusta maan ja taivaan välillä.
KSNKJHFRJHFKJBFKBWKJBFWKJBGFADKSBGF.
Vittuku ihmiset ei tajuu millon toista ei vaan kiinnosta.

hei kaikki satulanhaistajat! mites pervot jakselee?
Mitä meinaat Alyssa syödä mäkissä? :kuola: Aika nihilisti jos ei meinaa 200 tulehdusasrvoilla himaan päästää :D

Semmonen 23 vuotias kaunis äiti. :) Eli ei mature mut milffi kumminki..

Liian nuori... :D
pääset valvoon sen lapsen kanssa...

Dinho on pudonnut nykyseksin kelkasta... Sikse onkin kääntynyt keijojen lahkoon...
;)

Alyssa saa opetella makaan sängyssä vaan paikallaan... Tai enhän mä tiä, vaikka se ois sitä vaan tehnytkin... :D
En oo antanut itseäni käyttöön.......
;)

Fuhrer, mäkissä syödään porkkanasalaattia maidolla...

Kylläpäs alko perjantai hyvin taas...

hei kaikki satulanhaistajat! mites pervot jakselee?
Mitä meinaat Alyssa syödä mäkissä? :kuola: Aika nihilisti jos ei meinaa 200 tulehdusasrvoilla himaan päästää :D

Tuplajuustoateria punasella majoneesilla :kuola: Jos menis tosi hurjaks ni vois ottaa isommilla ranuilla, tosin en kauheesti tykkää ranuista. Kana-ateria vois kans olla ihan jees.
Laskin just et lauantaiyöstä tähän päivään oon syönyt huikeat 2 siivua leipää, 2 mandariinia, banaanin ja 200g maksalaatikkoa. Maksalaatikkokin meni eilen ku äiti toi :haart: ainiin ja mansikoita mut ilman kermavaahtoa

jawhead: awwww oot kohta iskä :)

e. reinzell: valitin muuten just eilen että tässä ollaan nyt selibaatissa 2-3kk, koska oon ihan varma että teloisin jalkani petipuuhissa. Ambulanssisedillä olis kyl varmaa ihan hauskaa hakea mut sairaalaan :D

Tuplajuustoateria punasella majoneesilla :kuola: Jos menis tosi hurjaks ni vois ottaa isommilla ranuilla, tosin en kauheesti tykkää ranuista. Kana-ateria vois kans olla ihan jees.
Laskin just et lauantaiyöstä tähän päivään oon syönyt huikeat 2 siivua leipää, 2 mandariinia, banaanin ja 200g maksalaatikkoa. Maksalaatikkokin meni eilen ku äiti toi :haart: ainiin ja mansikoita mut ilman kermavaahtoa

ala tyttö syömään ettei tarvii tulla jakaa kaloreita.. :evil:

Ja hei, jos panee yh-äitiä ni se ei tarkota et pitäis tykätä siitä. Vaik äidit onki kivoja :haart:

Mä ainakin tykkään sun äitistä...

Vois Fuhrer antaa Alyssallekkin kaksin vähän kaloreita suuhun...

Tykitys kisat muuttui pituuskamppailusta tarkkuusammunnaksi....

Mä ainakin tykkään sun äitistä...

Vois Fuhrer antaa Alyssallekkin kaksin vähän kaloreita suuhun...

Tykitys kisat muuttui pituuskamppailusta tarkkuusammunnaksi....

joo, ammutaan mieluummin suuhun ku se on polvillaan ku jotain matkaa. vähän haastetta.
Paljon laitetaan matkaks? 1m? 2m?

Eipä sunkaa äitis valittamista.. harmitti vaan ku siskos änkes samaan kyytiin.. :wtf:

e. reinzell: valitin muuten just eilen että tässä ollaan nyt selibaatissa 2-3kk, koska oon ihan varma että teloisin jalkani petipuuhissa. Ambulanssisedillä olis kyl varmaa ihan hauskaa hakea mut sairaalaan :D

Mitä sä alyssa oot oikee tehny?

joo, ammutaan mieluummin suuhun ku se on polvillaan ku jotain matkaa. vähän haastetta.
Paljon laitetaan matkaks? 1m? 2m?

Eipä sunkaa äitis valittamista.. harmitti vaan ku siskos änkes samaan kyytiin.. :wtf:

hah, ei mulla ole siskoa...
buahahah...
Se oli varmaan sun sisko, mut olit niin kännissä, että kyllä sekin meni siinä samalla... :D

Laitetaan vaikka puol metriä...

psst. kato tähdätään kuitenkin "vahingossa" otsaan...
;)

Alyssan täytyy nyt vaan vähän rajottaa hunttinkia, tai sit vaan tottua makaan sängyssä kun lahna...
Kyllä silti vedät jätkiä puoleesi, niin kuin

mäkin...

:D

<

mä voin tulla kyl reinzelin kaa pitää huolen et ei sun tarvii puuttessa elää.. lupaan et se ois elämäs kinkyintä menoa..

Se oli varmaan sun sisko, mut olit niin kännissä, että kyllä sekin meni siinä samalla...

Laitetaan vaikka puol metriä...

psst. kato tähdätään kuitenkin "vahingossa" otsaan...

Sit se oli varmaan sun koiras.. ei mulkaa oo siskoa :D

Joo, puol metriä on hyvä ni kuuluu aina läpsähdys ku tulee viel sen verran vauhdilla :D

Back
Ylös Bottom