Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:piis: & :haart:

Kaikki ne jotka rehellisesti vittu kehtaa väittää tajuavansa naisten ajatusmaailmaa ilmoittautuvat nyt.

Hola yökukkujat..
Hitto kun tuota takatassua särkee, niin heräsin.
Pitää vetästä buranat huiviin ja painua kohta uinumaan takaisin.

Tervaleijonat auttaa selkäkipuun. Kohta se on hävinnyt jo.
tervaleijona.gif

Yötä vain kaikille.
Aattelin kaikille threadeille kirjoittaa jotakin, kun tässä koneella istun. onneks olkoon vaan mulle, olen töissä, jotta muut voisivat nukkua yönsä rauhassa. On täällä jo istuttu, mutta onneks jo seittemältä pääsee nukkumaan.

Paska rasti, mutta jonkun tätäkin on tehtävä.
onpa nälkä, eikun syömään.

Yötä vain kaikille.
Aattelin kaikille threadeille kirjoittaa jotakin, kun tässä koneella istun. onneks olkoon vaan mulle, olen töissä, jotta muut voisivat nukkua yönsä rauhassa. On täällä jo istuttu, mutta onneks jo seittemältä pääsee nukkumaan.

Paska rasti, mutta jonkun tätäkin on tehtävä.
onpa nälkä, eikun syömään.

Melkein saman voisin kirjottaa, mutta mä pääsen vasta puol kasilta..
Ja syömään lähden mäkin, kun nyt nälkä tuntuu mahan pohjassa.:)

Jeps, olipas kiva töissä, juuri tulin, eikä' mitään pystynyt tekemään...

On muuten pakko sanoa ennen röökiä, että miten vaikeaa on miellyttää kaikkia.

Tässä viikon sisään Pakkotoiston etusivusta on kommentoitu seuraavasti

"Liikaa Jonne Aaronia"
"Liikaa Nyyssölää"
"Liikaa uutisia"

Jos deletoisin sieltä kaikki, niin seuraava kommentti olisi "liikaa valkoista". Mutta tyydyn sanomaan "liikaa vitun valitusta".

Mike muuten monelta heräilet yleensä?

e. näinhän se on että ihan sama mitä teet jostain suunnasta yritetään kipata paskaa niskaa. Senverran seurannut eri tapauksia tällä foorumilla että kovasti suitsutetaan tekee mitä vain.

Täällä taas yökukutaan, katson juuri Ultimate Survivor by Bear Grylls, on se sairas selviytyjä. Täällä lapissa kun ei aurinko laske niin yöt venyy ja uni ei tule, nyt rytmi 7-14 kun nukuttaa. Yöllä on kiva fiilistellä auringon paistaessa ja soittaaa hyvää musaa lujalla..

Back
Ylös Bottom