Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tulin, näin ja koitin. over and out

ps. viva la españa

Pjerhana! Tässä oon nauttinu olutta pitkin iltaa ja pitäs mennä aamulla 5.30 töihin... :dance:

JSU, kävikoö sulle nii että pari piti ottaa mut sit upposki koko kori. itselläni on muutaman kerran näi käyny:) MUt kyllä työt pienessä huppelissa sujuu..

Hyissaatana. Ekaa kertaa elämässäni tein pahaa ruokaa. Sekin kanapihvien vika. Ei oo tosi miten vetistä voi olla.

JSU, kävikoö sulle nii että pari piti ottaa mut sit upposki koko kori. itselläni on muutaman kerran näi käyny:) MUt kyllä työt pienessä huppelissa sujuu..

EI! :D Ihan pitikin ottaa vähän tavallista enemmän olutta. Tosin en mä oo ottanu ku 2,5 litraa joten hyvin kykenee aamulla töihin kunhan kerkee vaan menemään nukkumaan.

Jahas täällä on muitakin kukkujia. Kuka menee mun puolesta vetään huomenna takareisitreenin ku etureidet on vielä tiistailta aivan tönkkönä? Kävelen heti ku mut ois vasta korkattu:nolo:

Back
Ylös Bottom