Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Reisiluu meni polven kohdalta pirstaleiksi viime lauantaina...

Noloa tässä on se, että oltiin liikkeellä MOPOLLA (PV:llä...)... Vauhtia ei ollut paljon paskaakaan, mutta silti mutka suoraksi ja meitsi kuskin pään yli suoraan kiviaitaa päin. Kuskilla oli onneksi kypärä, muuten olisi luultavasti kuollut.

Mulla hajoo pää tähän sairaalaelämään. Tänään sain onneksi kepit ja pääsen liikkumaan ympäriinsä, huomenna pääsen varmaan jo vanhempien huomaan muutamaksi kuukaudeksi.

Kyykkäys pitänee unohtaa :(

Tuu tänne, mulla on helvetin hyvä fiilis! Voitais jakaa tämä mun olo?

Voi Alyssa parka. Tekisi mieli olla jälkiviisas, mutta en viitsi.

No arvaa oonko saanut kuulla viisauden sanoja yhdeltä sun toiselta. Mut jos näin aikuismaisesti ajatellaan, niin mun oli ihan oikeasti aika rauhottua, menny aivan liian lujaa viime aikoina. Oli tässäkin onnea mukana, koska hiukankin eri kulma ni en olis varmaan kävelly enää koskaan. Tai jos olisin ollu edessä ilman kypärää ni en olis edes hengissä enää. Positiivinen ajattelu kunniaan :)

Seuraavat kuukaudet saankin sitten keskittyä vaan kouluhommiin ja kävelemisen uudelleen opetteluun. Kyllä tää tästä :D

e.

Janpa sä voit tulla tänne tyksiin juttelee mun kanssa ja piristämään mua :D

No arvaa oonko saanut kuulla viisauden sanoja yhdeltä sun toiselta. Mut jos näin aikuismaisesti ajatellaan, niin mun oli ihan oikeasti aika rauhottua, menny aivan liian lujaa viime aikoina. Oli tässäkin onnea mukana, koska hiukankin eri kulma ni en olis varmaan kävelly enää koskaan. Tai jos olisin ollu edessä ilman kypärää ni en olis edes hengissä enää. Positiivinen ajattelu kunniaan :)

Seuraavat kuukaudet saankin sitten keskittyä vaan kouluhommiin ja kävelemisen uudelleen opetteluun. Kyllä tää tästä :D
Ihailen kyllä positiivista asennettasi tuollaisessa tilanteessa. Itse pystyisin varmaankin vain kiroilemaan ja manailemaan.

Käökäökäökäökäökäökuukukäökäökäökuuuukkkkuuuukäöööööööjoojoojooojjooojoojjookäö

Ihailen kyllä positiivista asennettasi tuollaisessa tilanteessa. Itse pystyisin varmaankin vain kiroilemaan ja manailemaan.

(soitin äidille aiemmin tänään ja itkin ja kirosin varmaan tunnin ajan) Suihku, kavereiden käynti, liikkumaan pystyminen ja muut pikku asiat on auttaneet kovasti tätä päivää. Ja oon just sellanen etten todellakaan osaa ottaa opikseni ennen kuin tapahtuu jotain vakavaa.
Ainiin ja sekin piristi kun sain kuulla, että meidän miespuolinen pomo oli itkenyt mun takiani :wtf: En oo nähny sitä yli puoleen vuoteen :D

(soitin äidille aiemmin tänään ja itkin ja kirosin varmaan tunnin ajan) Suihku, kavereiden käynti, liikkumaan pystyminen ja muut pikku asiat on auttaneet kovasti tätä päivää. Ja oon just sellanen etten todellakaan osaa ottaa opikseni ennen kuin tapahtuu jotain vakavaa.
Ainiin ja sekin piristi kun sain kuulla, että meidän miespuolinen pomo oli itkenyt mun takiani :wtf: En oo nähny sitä yli puoleen vuoteen :D
Heheh, no mikä ettei.

Saat miehen kyyneliin.

(saan itseni kyyneliin, ajatuskin kappaleesta saa pahoinvoinnin kyyneleet pintaan)

Saat miehen kyyneliin.

Oon vaan niin säälittävä :D

argh haluun maata mahallani mutten pysty. Perse puutuu :(

Hihiih, peppu...

:jahas:

Janpa taitaa olla peppumiehiä.. :D
Ja nyt keittämään kahvia

Peppuja kaikkialla:hyper: Eikun eilen illalla iski kunnon kesä-fiilis! Nyt on hjyvä olo! Kohta sukkuloimaan kaupungille jos vaikka näkys peppuja;)

beba

Itseasiassa ei kulkenut :D Irtohiekka + 0.8 promillea kuskilla + jyrkkä mutka olivat vaan liikaa.
Ja kiitti :)

Meen nukkumaan ja sitten pyydän lisää tyynyjä, niskahan tässä menee kun yrittää dataa vaan yhdellä tyynyllä.

Pidä sä Janpa hauskaa peppujen parissa.

huhhahhei ja heraa sheikkeri! Handut on kasvanu, ei enää _paljoa_ puoleen metriin :D

Ei mullakaan SE on nyt metrin.

Ei täällä oo mitään muuta kun spoileri ja guidojen kuningas:david:

Kohta alkaa pallo, sitä ennen suihku.

Jimiltä tulee dokkari vanhoista jenkki-kaaroista:kuola:

Back
Ylös Bottom