Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistatteko vielä Tikun ja Takun pelastuspartion? Miksei niillä ollu kunnon pelit ja vehkeet? Kuten esim. tällä sissi-kurrella.

url

Mein Führer, niitä saa USA:n armeijalta. Eikös jokin aika sitten ollut se uutinen, jossa Iranin viranomaiset pidättivät oravia epäiltynä amerikkalaisiksi vakoojaoraviksi?

Näin viime yönä todella erikoisia unia.

Uni #1: Katselin selkääni peilistä ja se oli hirvittävän karvainen. Säikähdin kovasti ja jostain syystä mua vitutti tosi paljon.

Uni #2: Olin Saksassa ajelemassa perheen kanssa. Nukahdin rattiin, mutta pääsin silti ajamaan satojen kilometrien matkan, kunnes tulin kaupungin portille, missä aloin hutiloida. Selvisin kuitenkin autoa kolhimatta kaupunkiin ja parkkipaikalle.

Uni #3: Tää oli kaikista pimein uni. Stander oli ryöstänyt André Stander -tyyliin pankista miljoonia euroja ja antoi rahat mulle, eli Columbulle. Janpa, joka oli jotenkin juonessa mukana, antoi mut ilmi ja kertoi mun henkilöllisyyden lehdille. Kuulin sitten joltain kaverilta, että lehdessä oli mun nimi ja luin itsekin artikkelin epäuskon ja epätoivon vallatessa mut hitaasti. Sitten heräsin.

sekin riittää, taidan mennä lukeen Columbun tarinaa uudestaan...
Tarinalle tulossa jatkoa joskus. Ehkä. Kenties.
Mä tiesin, ettei Japkomoniin voi luottaa. Se tuli kateelliseksi, kun ei saanut rahoja ja päässyt hassuttamaan teinihoroja. :/
Siinä unessa tais jo ennen Janpan kavallusta olla hirveä pelko kiinnijäämisestä. Sit kaikki salaliittolaiset = salakerholaiset kyräili toisiaan ja pelkäs että joku paljastaa juonen.

Jahas, subilta on alkanu jo se leffa missä ISO-Arska on.. Suihkun kautta television ääreen! Vaikkakin leffa on nähty jo aiemmin.

PS. Columbu, tänä yönä näet sitten jonkun jatko-osan tohon sun uni nro. 3:seen.. täytyyhän siinä kunnollinen loppu olla.

Iso-Arska kiinnostaa tällä hetkellä vähemmän kuin ruohokenttien kynäniskat. Katson Collateral Damagen myöhemmin.

Toivottavasti en nää mitään jatko-osaunia.. Vaikka oon kyllä ennenkin nähnyt sellasia unia, jotka on sit jatkuneet seuraavana yönä.

mäki aattelin kahtoa nahkakuulajuoksua.. tosin tarkoituksena ois saada uni eikä niinkään seurata sitä peliä. ei hirveitä kiinnosta tuo jalkapallo

Es lebe Deutschland!

Kylläpä on väsyttänyt tämän viikon ja niin teki vielä äskönkin, se on kyllä totta että liikunta piristää:D Pitäskö vielä käydä juoksemassa?:hyper:

Jumalauta ja Saksa tasotti heti! :D

Edittiä: tulossa varmaan todella hyvä peli :)

Back
Ylös Bottom