Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

moi hipit..hyvä leffa nelosella menossa

Mä en ryypänny, join yhden vaan:D Sitten bilistä ja muutama olut...

Hihaa!

Jaha, nelisen tuntia jaksoin nukkua. Univelat, iltapuntti ja yks bisse kaatoivat petiin aikaisin. Jospa se tästä.. vois aamulla mennä lenkille :D

Itsehön join pari ja olin tuolla kaupungilla pussikaljalla. RTunsin itseni kyllä 5 vuotta liian vanhaksi mutta minkäs sille voi. Hienoa toimintaa sanoi Goldusrt. Nyt köllöttämöön ja ehkä hyuomenna uusiksi!.

Niin, eikä täällä ainakaan siitä puhuta...
Enemmänkin päinvastaisesta asiasta...

;)

qvia...

Kohta päästään Stander juomaan yhdessä viinaa...

Taidan vetääkkin oikeen kunnon koomat... ainakin ekaks illaks... katotaan sitten seuraavana vähän vähemmän ja sitä seuraavana taaas enemmän ja...........
Montakos viikkoo te punkkasittekaan meillä...?
Kolme?

;)

Vedetään vaan teltta sillan alle ja notski pystyyn... Dinho lupas tuoda makkarat... mitä se nyt sitten tarkottikaan...

Höhöö.

Mä aattelin telttailla jossain halpishotellissa parisen yötä...Tai ainakin niin kauan että rahat vielä riittää kotiinpaluun. ;)

Paras mahdollinen skenaario tietty olis, jos pääsis jonkun naista muistuttavan olennon kainaloon (sorry Dinho, mutta Heman-letti ei täytä nyt tällä kertaa kriteerejä).

Mäggärä.

Moido. Täällä on jauhettu sivukaupalla seisee kun mä en oo ollu täällä. Mikä tätä paikkaa vaivaa.

Tuon miittiin sittn yhen makkaran, mut se on vaan mulle itselleni.

Back
Ylös Bottom