Janpa
päk in pisnes
Palkka juoksee, Janpa ei.
Näinpä!
Tänään oli ajoa, helppoa kuin heinän teko! Huomenna 8 aikaan aamulla ois taas:jahas: Vituttaa kun joutuu kävelemään tonne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Palkka juoksee, Janpa ei.
Ei ole sentään tullut konflikteja vielä?Näinpä!
Tänään oli ajoa, helppoa kuin heinän teko! Huomenna 8 aikaan aamulla ois taas:jahas: Vituttaa kun joutuu kävelemään tonne...
Ei ole sentään tullut konflikteja vielä?

Tänään cittarissa oli aikamoinen chiga, nous pakosta hymy naamalle kun se hymyili. Oli parin 91 kanssa... Maastohousut + toppi=![]()
Maastohousut :down:
Nyt alkaa olemaan ihmismäinen olo.
No tuus näyttää tänne että minkälaiset housut on hyvät;) Jos on "hyvin muodostunut" ala-kroppa niin ihan sama minkälaiset housut on jalassa että näyttää hyvältä:D
No eilen mulla oli valkoset farkut, ne on aika täydelliset :D tosin niiden kanssa ilman korkoja on ongelmana/vaarana se, että näyttää läskimmältä kuin on. Housujen valinta on oikeastaan tosi vaikeaa ja monimutkaista.
Läskit muijat kyttää mustia housuja.
Niinpä! Mullakin on hankala valita aina mitkä housut pistän aamulla jalkaan, verkkarit vai farkut. Hankalia valintoja tämä elämä täynnä... Yleesä kyllä kallistun noihin farkkuihin jos pitää ihmisten ilmoille lähteä.
Minä jo ehdin pelästyä, että Janpa on verkkarimiehiä. :D
Minä jo ehdin pelästyä, että Janpa on verkkarimiehiä. :D
Itse olin aikoinaan.. silloin kun maalla vielä asustelin:jahas: