Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Palkka juoksee, Janpa ei.

Näinpä!

Tänään oli ajoa, helppoa kuin heinän teko! Huomenna 8 aikaan aamulla ois taas:jahas: Vituttaa kun joutuu kävelemään tonne...

Näinpä!

Tänään oli ajoa, helppoa kuin heinän teko! Huomenna 8 aikaan aamulla ois taas:jahas: Vituttaa kun joutuu kävelemään tonne...
Ei ole sentään tullut konflikteja vielä?

Ei ole sentään tullut konflikteja vielä?

Nada! Meinasin ajaa jonkun pyöräilijän päälle kun ajo-opettaja sano vaan että mene kun joku oli tunkemassa suojatielle pyörän päällä:lol2: Piti tehdä uukkari yhellä tiellä ja en pistänyt vilkkua, siitä huomautti. Vastasin etteihän täällä ole kukaan näkemässä, siihen sano että elä sitten inssissä kuitenkaan noin tee.

Jumalauta, PMMP on hyvä bändi!!:rock:

Tänään cittarissa oli aikamoinen chiga, nous pakosta hymy naamalle kun se hymyili. Oli parin 91 kanssa... Maastohousut + toppi=:kuola:

Tänään cittarissa oli aikamoinen chiga, nous pakosta hymy naamalle kun se hymyili. Oli parin 91 kanssa... Maastohousut + toppi=:kuola:

Maastohousut :down:

Nyt alkaa olemaan ihmismäinen olo.

Maastohousut :down:

Nyt alkaa olemaan ihmismäinen olo.

No tuus näyttää tänne että minkälaiset housut on hyvät;) Jos on "hyvin muodostunut" ala-kroppa niin ihan sama minkälaiset housut on jalassa että näyttää hyvältä:D

No tuus näyttää tänne että minkälaiset housut on hyvät;) Jos on "hyvin muodostunut" ala-kroppa niin ihan sama minkälaiset housut on jalassa että näyttää hyvältä:D

No eilen mulla oli valkoset farkut, ne on aika täydelliset :D tosin niiden kanssa ilman korkoja on ongelmana/vaarana se, että näyttää läskimmältä kuin on. Housujen valinta on oikeastaan tosi vaikeaa ja monimutkaista.

Läskit muijat kyttää mustia housuja.

No eilen mulla oli valkoset farkut, ne on aika täydelliset :D tosin niiden kanssa ilman korkoja on ongelmana/vaarana se, että näyttää läskimmältä kuin on. Housujen valinta on oikeastaan tosi vaikeaa ja monimutkaista.

Niinpä! Mullakin on hankala valita aina mitkä housut pistän aamulla jalkaan, verkkarit vai farkut. Hankalia valintoja tämä elämä täynnä... Yleesä kyllä kallistun noihin farkkuihin jos pitää ihmisten ilmoille lähteä.

Läskit muijat kyttää mustia housuja.

:D :D

Niinpä! Mullakin on hankala valita aina mitkä housut pistän aamulla jalkaan, verkkarit vai farkut. Hankalia valintoja tämä elämä täynnä... Yleesä kyllä kallistun noihin farkkuihin jos pitää ihmisten ilmoille lähteä.

:jahas: Niinpä.

Minä jo ehdin pelästyä, että Janpa on verkkarimiehiä. :D

Itse olin aikoinaan.. silloin kun maalla vielä asustelin:jahas:

:D Olipa tänään kiva pukeutua kunnolla kun lähti liikenteeseen, eikä pistää noita työ-kamoja päälle. Käydä suihkussa aamulla, pistää vahaa tukkaan ja tollasta ihkua sitruunaista fäget-tuoksua:metro:

Lol, selasin galleriaa... Aluksi lukee päiväkirjassa ettei seurustele, sitten tulee mese-osote näkyviin ja lopulta liittyy tonne sinkku yhteisöön:D

Aika raskasta tuo fudiksen pelaaminen kun painoa on se 30kg enemmän kuin joskus ennen :D
Takareidetkin oli aika jumissa eilisestä mavesta niin mahtoi olla koomisen näköistä. Sain kyllä hyvän huomautuksen joltain jannulta mitä en tunne, pysyy suu hymyssä loppupäivän. :)

Back
Ylös Bottom