Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu ei tietenkään ole. Enhän mä muuten ois tullu sinne Turkuunkaan käymään ;) :D

edit. Tai no...on se kyllä vähän vaivalloista lähteä..jos oottas että se tulee seuraavan kerran tänne:D

Sä et nyt odota enää yhtään mitään. Sulla kun tota ikääkin on jo kertynyt :D Menet ja hurmaat naiselta jalat alta (ja jos tuuri käy niin myös vaatteet päältä ;) ).
Ainiin ja kun menet sinne, muista ajaa parta ja erityisesti viikset huolellisesti. Olin kerran treffeillä sellasen miehen kanssa jolla oli tosi ruma sänki, jäi ensimmäisiksi ja viimeisiksi treffeiksi :D tällanen suht random neuvo.

Tästä alkaa matka höyhensaarille... :zzzz:

Goda råd är dyra.

Ai saakeli, vois koittaa nappasta unta palloon. Mutta toisaalta...

Sä et nyt odota enää yhtään mitään. Sulla kun tota ikääkin on jo kertynyt :D

Havaittavissa kuittailua..:D Mut mä osaan olla tarvittaessa tosi lapsellinen..eikun siis..no se toinen kuitenkin..

Menet ja hurmaat naiselta jalat alta (ja jos tuuri käy niin myös vaatteet päältä ;) ). Ainiin ja kun menet sinne, muista ajaa parta ja erityisesti viikset huolellisesti. Olin kerran treffeillä sellasen miehen kanssa jolla oli tosi ruma sänki, jäi ensimmäisiksi ja viimeisiksi treffeiksi :D tällanen suht random neuvo.

Hmm..voipi olla että olet oikeassa. Ei mulla oikein tuo parta kasvakaan sillä tavalla että siitä mitään tyylikästä kolmen päivän sänkeä saiskaan :rolleyes: Viiksiä ei ole tapana ollutkaan pitää.
Neidillä oli suht vähän vaatetta viimeksikin päällä eli ei siinä pitkä matka ole siihen että ne vähätkin vaatteet lähtee :D Mutta eiköhän sekin lyhyt matka saada muutettua ikuisuudeksi :D :jahas:

Havaittavissa kuittailua..:D Mut mä osaan olla tarvittaessa tosi lapsellinen..eikun siis..no se toinen kuitenkin..

Hmm..voipi olla että olet oikeassa. Ei mulla oikein tuo parta kasvakaan sillä tavalla että siitä mitään tyylikästä kolmen päivän sänkeä saiskaan :rolleyes: Viiksiä ei ole tapana ollutkaan pitää.
Neidillä oli suht vähän vaatetta viimeksikin päällä eli ei siinä pitkä matka ole siihen että ne vähätkin vaatteet lähtee :D Mutta eiköhän sekin lyhyt matka saada muutettua ikuisuudeksi :D :jahas:

Olet kyllä harvinaisen vetreä ikäiseksesi :D
Täytyy toivoa ettei se ole mikään pihtari :jahas: hermot sellasten kanssa menee.

Olet kyllä harvinaisen vetreä ikäiseksesi :D

Heh, niin sinäkin :D

Täytyy toivoa ettei se ole mikään pihtari :jahas: hermot sellasten kanssa menee.

Hienoa että on naisia jotka ajattelee noin :D Nooh ehkei sitä tässä iässä enää ajatella pelkästään sitä..

:hyper: no just joo!

Voin sen verran paljastaa neidistä ja viime viikonlopusta, että olen melko varma että siitä ei jää juttu kiinni :)

Back
Ylös Bottom