Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onnea Alyssa :)):):):):):):)9)).)::: Ja tsekkailee vielä futista, varmasti hieno mies. Ethän vaan hölmöile siellä festareilla :( Tätä suhdetta seurataan nyt pakkikselle tiiviimmin kuin Miron, Joonatanin, Oonan ja sen yhden nörttimuijan neljänkimppaa!

En tarkottanu sitä sun "friikkausta", mut muuten kyllä sitä tapausta. Mistä tiedät ettei niiden tyttökavereitten kanssa harrasteta vähän vaikka mitä ja se kaavailee susta lisäystä listalle? En halua maalailla piruja seinillä mut kannattaa silti olla tarkkana :) Miehiin kannattaa harvoin luottaa :D
Varsinkaan pelimies-pukumiehiin

Totta kai se menee hyvin, tuun varmistamaan sen :D

Tunnistan kyllä playerin kun näen sellaisen, usko pois :) Tai ainakin luulen tunnistavani, tullut sen verran monta käytyä läpi... Mut kattoo nyt.
Sä voit tulla suojelemaan mua miesten iskuyrityksiltä. Ja estämään mua lähtemästä iskemään miehiä ite :D

Onnea Alyssa :)):):):):):):)9)).)::: Ja tsekkailee vielä futista, varmasti hieno mies. Ethän vaan hölmöile siellä festareilla :( Tätä suhdetta seurataan nyt pakkikselle tiiviimmin kuin Miron, Joonatanin, Oonan ja sen yhden nörttimuijan neljänkimppaa!

Mitä ei tiedä ei voi satuttaa... No ei vais, en ikinä pettäis, en edes vaikka se ei tässä vaiheessa technically olisikaan pettämistä. Tää WTF-ketju on muuttunut mun ihmissuhdeketjuksi :D

Mutta nyt aiheen vaihtoa, miten poikien ilta?

Tunnistan kyllä playerin kun näen sellaisen, usko pois :) Tai ainakin luulen tunnistavani, tullut sen verran monta käytyä läpi... Mut kattoo nyt.
Sä voit tulla suojelemaan mua miesten iskuyrityksiltä. Ja estämään mua lähtemästä iskemään miehiä ite :D

Hyvä juttu :) Juu mä tulen suojelemaan sua. Sekä miehiltä että itseltäsi :D Jos alkaa liikaa ahdistaa niin ainoastaan mut saat iskeä :D

Mutta nyt aiheen vaihtoa, miten poikien ilta?

Henkisesti vielä viime viikonlopussa :haart: :D

Henkisesti vielä viime viikonlopussa :haart: :D

Ainiin, luin sun viikonlopusta jossain... Onko sulla sen naisen puhelinnumero? ;)

Onse perkele ku ei saa itteensä meneen nukkumaan tarpeeks aikasi.. Sama porukka joka yö täälä kirjottelemassa :D

Tekis mieli yhtä naista, mutta asiassa on pari mutkaa. Ensinnäkään, me ei tunneta toisiamme, ja toisekseen, en tiedä mistä tämän kyseisen mimmin voisi mahdollisesti tavoittaa...

Back
Ylös Bottom