Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aijaa.. mulla se on kyllä ylhäällä.. kukin tyylillään :D
e. kohta joku Urpå vetää herneet nenään..
kai se täytyy mennä kattoon matsia kun täällä ei oo painikaveria illalle........

wooot
-juoksee äkkiä tehtaan toiseen päähän-
JUMALAUTA ÄIJÄ KUSETTI!!!!!!:curs:
Hei pojat. Tää Samantha taidettiin tänään virallisesti kesyttää.
Noh toivottavasti ei ole.Hei tyttö. Hienoa, mut muista et pukumiehellä on se toinenkin nainen...Noh toivottavasti ei ole.
Sen viimesen suudelman jälkeen yksikään mies ei voisi ajatella toisia naisia ;)
Uijui!! :dance: Jopas on menny kiihkeäksi. Eikä loppunu ennenkun leffateatterin vaksi heitti teidät pihalle...? :D
Ei ollutkaan homo.Tosin sen jälkeen kiire kattoo futista :jahas:
:jahas: Teatterissa oltiin ihan kiltisti, nojailtiin söpösti toisiimme ja pidettiin käsistä kiinni. Ulkopuolella tuli hetkeksi vähän kiusaantunut hetki, mutta sitten kaikki vaan loksahti paikoilleen. Täydellinen ensimmäinen selvinpäin suudeltu suudelma :haart: Tosin sen jälkeen kiire kattoo futista :jahas:
Tosin voipi olla turha epäröidä sen jälkeen miten sä hurmasit sen tänään :thumbs:TÄYDELLINEN MIES!Tosin sen jälkeen kiire kattoo futista
:D :D
Motivaation suhteen? Siis tarkoitatko sitä kun eilen friikkasin ja sain mustasukkaisuuskohtauksen? Näin jälkeenpäin ajateltuna se oli tosi tyhmää, koska ensinnäkin tiedän, että hänellä on paljon tyttökavereita, oon osan tavannutkin (ja tullu tosi hyvin juttuun) ja toiseksi itse kertoi olleensa siellä. Jos olisi ollut jotain salattavaa, ei olisi varmaan kertonut... En tiedä, toistaiseksi kaikki vaikuttaa hyvältä![]()
Miehiin kannattaa harvoin luottaa :DEniten tässä pelottaa että kuinka kauan kestää ennen kuin mulle tulee ikävä täydellistä vapautta. Lähden tosiaan festareille tyttökaverin kanssa ens viikonloppuna. Kaveri on sinkku ja aika menevä. Minä olen puolisinkku ja todella menevä. Nojaa, eiköhän sekin ihan hyvin mene![]()