Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lasol.jpg

http://www.apple.com/trailers/independent/righteouskill/trailer2/

Vähän oon liekeissä, kaksi maailman parasta näyttelijää samassa elokuvassa, en malta odottaa tämän ilmestymistä.Toivottavasti Pacino vetää hyvän roolin, on ollut vähän niin ja näin 2000-luvulla. Mukana myös 50 cent.

PS. 50 cent oli hakannut vastanäyttelijänsä kuvauksissa, kun hän oli oikaissut tätä vuorosanoissa. Tulee varmaan pitkä ja menestyksekäs elokuva ura.:lol2:

AINIIN. Näin mun eksänkin eilen baarissa. Oli just kun tulin ni viereisessä pöydässä siinä ulkona, näki ihan tarkkaan miten menin halaamaan pukumiestä. Moikkasin eksää sitten baaritiskillä muttei juteltu mitään enempää. Se oli kyllä niin priceless, eksä ei saanut silmiään irti :D
Mikään ei oo kivempaa kuin tehdä exä mustasukkaiseks.. :rolleyes:

Onko täällä kethään? Tulin just takasi komsertista :)

Aijjaa, no ei sitte mitään :itku:

No eipä ollut, oli ihan paska koMsertti :D
Naisia kuitenkin oli, mut eipä tarttunut mukaan..

Niimpä nii.. mitäs me niillä naisilla. ei yhtään mittää..
Cassy, miks helvetissä se suljettiin? :( sehän oli aivan mahtava ja järkevä :D

No eipä ollut, oli ihan paska koMsertti :D
Onnittelut, oot keksinyt uuden sanan, jota on käytetty Pakkiksen WTF?-ketjussa jo kolme kertaa. Siitä tulee vielä Vuoden Sana Mitä Missä Milloin - kansalaisen vuosikirjaan.
Ei vaan. Mitä me keijot naisilla.
Jäbä on kunnon keke ;)
Loistava tredi "Mällääminen ja käden päällä nukkuminen" suljettiin. :(
Kyllä tuohonkin varmaan joku järkevä syy on..

Onnittelut, oot keksinyt uuden sanan, jota on käytetty Pakkiksen WTF?-ketjussa jo kolme kertaa. Siitä tulee vielä Vuoden Sana Mitä Missä Milloin - kansalaisen vuosikirjaan.
Kiitos vaan :D Tämän käyttö tulee jatkumaan täällä, muttei luultavasti muualla.
Mitäs Columbu itse on tänään puuhaillu?

Back
Ylös Bottom