Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

disturbed on muute aika shittii

Peruhan sanasi :D
6663.jpg

e. ei muuten hassumman näkönen muija ;)

Nyt tekemään ruokaa, sitten kaupan kautta konserttiin (luvassa todella paskaa musiikkia, mutta kauniita naisia:whip:).
Pitäkää guidot lippu korkeella!

Mulla on ongelma ja mietin siihen juuri ratkaisua.

Mikäs onkelma Janpalla on? Itse kuuntelen täs Klamydiaa ja juon kaljaa :) onneks ruokaki on kohta .. Uusia perunoita ja piffiä :kuola:

Itse korkkasin juuri oluen, tosin musiikkina toimii Judas Priest. Ongelmana on tyttö, tai oikeestaan miten sitä lähestyis:D Missään enään näe sitä, muuta kuin satunnaisesti kaupungilla eikä jaksais siellä vahata 24/7.

Katotaan nytten eka että minkälainen edes on, jos sinne asti päästään:D Yhtäläisyyksiä on siinä missä on erovaisuuksiakin... Mese ois tiedossa, joten tuota kautta vois lähestyä mutta tuskin edes tarvitsee kertoa sitä problematiikkaa joka tohon meseen liittyis:D

Katotaan nytten eka että minkälainen edes on, jos sinne asti päästään:D Yhtäläisyyksiä on siinä missä on erovaisuuksiakin... Mese ois tiedossa, joten tuota kautta vois lähestyä mutta tuskin edes tarvitsee kertoa sitä problematiikkaa joka tohon meseen liittyis:D

Mesessä voi kikkailla hyvin tiensä onneen;)

Back
Ylös Bottom