Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Töihintöihintöihintöihin. En jaksais mut kai se on pakko, ens viikolla koko viikko vapaata \../ sitä odotellessa.

Erämessuille!

Aamupalalle!

A mortal enemy
Has been revealed in me
How come I wasn't able to see
Another vampire
Getting their fix from
Sucking up my life
An evil entity
Had taken hold of me
Ripped out my heart and started to feed
I still remember when
I thought that all you were
Eating was my blood

Deceiver.. :rock:

Ei vittu. Päivä päivältä rokkaa tuo albumi aina vain enemmän..

Your angered so am I
A thousand fires burn
A land of darkness from which I cannot return
Your aching so am I
We lie awake and discover that I've been damaged by your...

Todellakin.. tänään heti heräämisen päälle heitin napit korville ja nautin hetken Draimanin äänestä :)

Vittu tuli eilen repeiltyä kun kaveri litran kossupullon jälkeen nuokkui takapenkillä ja tuli tuo Hauntedin loppu. Jätkä oli silleen :confused: mitäs vittua????? :lol2:

Kohta syömään. Ens viikon alussa alkaa keventely. Mie oon niin läski nykyään, että 5-8 kiloa sais heittää vekeen.

Tää on kyllä paha.. pakko sanoa että mulle jotenkin on toi The Night kolahtanut nyt hyvin, vaikken aluks siitä pitänytkään. Haunted ja Inside the fire on kans hyviä..
Mikäs sun mielestä? Haunted kenties? ;)

Pitää varmaan mennä kaupoille ja ostaa koko tuotanto..
:rock:

Sammuin eilen nuuska huules kalssu kädes sohvalle.. tietäähän sen miten siinä sitten kävi!

Tää on kyllä paha.. pakko sanoa että mulle jotenkin on toi The Night kolahtanut nyt hyvin, vaikken aluks siitä pitänytkään. Haunted ja Inside the fire on kans hyviä..
Mikäs sun mielestä? Haunted kenties? ;)

:rock:

Helvetin paha sanoa..
Haunted tai Enough. Divide on ihan VITUN kova autossa kun laittaa kunnolla bassoa:D
ja Criminal tietysti:D

Back
Ylös Bottom