Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaikka niin.

Kuka esim kutsuisi tätä kööriä miehiksi? Toisaalta ihan yhtä tyhmää on kutsua 18v tyttöä naiseksi.

:jahas: ootte vaan kateellisia. ihan miehinen mies se on.

Pukuhuora se on, itse kertois eilen liikenne-valoissa.

Mä en kerro teille enää ikinä mitään :jahas:

Kuinka moni mies tulis tosta vaan katsomaan naisen kanssa sinkkuelämää-leffan?

Pillunkipeä tai sitten se jo mainittu homostelija.. :D :D :D :D :D :D

EDIT: Eli either way olin oikeessa.. joko se on homostelija tai sitten sitä vituttaa ettei saanu.. hyvä minä! JEAH BODI!!

Pillunkipeä tai sitten se jo mainittu homostelija.. :D :D :D :D :D :D

EDIT: Eli either way olin oikeessa.. joko se on homostelija tai sitten sitä vituttaa ettei saanu.. hyvä minä! JEAH BODI!!

Eieieieiei se nyt noin mene. Tosin kysyin että otetaanko paikat takaa ja sain innokkaan myöntävän vastauksen :D Hmm...

Ehkäpä...

Janpa: sä ootkin tollanen sulonen ja kiltti.

AINIIN. Näin mun eksänkin eilen baarissa. Oli just kun tulin ni viereisessä pöydässä siinä ulkona, näki ihan tarkkaan miten menin halaamaan pukumiestä. Moikkasin eksää sitten baaritiskillä muttei juteltu mitään enempää. Se oli kyllä niin priceless, eksä ei saanut silmiään irti :D Kyseessä on siis sälli, jonka kanssa seurustelin joskus 2v sitten hetken aikaa, sain pahasti turpaani ja sen jälkeen ollaan oltu on-off oikeastaan tähän päivään saakka (viimeksi nähtiin vappuna).

Hieno viestin loppu: "Siispä huomenna lähtekäämme viettämään elämää taiteilijoiden tapojen, lailla renttujen ja niin särkyväisten sydänten..?"

WTF?!

WT_

Keksi vika kirjain!

AINIIN. Näin mun eksänkin eilen baarissa. Oli just kun tulin ni viereisessä pöydässä siinä ulkona, näki ihan tarkkaan miten menin halaamaan pukumiestä.

asdfasdf496.jpg

Lol:D

Tänään ilmaiskonserttiin naisestamaan :whip: :dance2:

Back
Ylös Bottom