Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

trhoatfukkasko kytät sua piruuttaan vai näytätkö nibulta vai onko juridinen tietämykseni uusista standardeista tieliikenteessä hapertunut?

Oh what a night :haart: Löytyi sitten elämää ihanampi ja seksikkkäämpi grid girl Royalista aiemmin tänä iltana :haart:
Tosin menee jo nyt omia menojaan ja tuskin törmään enää sinuun :haart: Kun taitaa jäädä tuo veneilypuoli vähemmälle tänä viikonlopppuna ja varmaan parempi niin..:rolleyes: Oli silti mukavaa..mystinen tyttö joka ilmestyi kuin tyhjästä, teki elämästå hetken aikaa ihanaa ja ikatosi sitten yhtä nopeasti kuin ilmestyikin :haart:

unirytmi vieläkin aivan sekasin käytän kyllä silmitöntä väkivaltaa jos joku pummi tulee suraavassa yö vuorossa pummiin röökii

kuulostaa ihanalta,

En mä kyl kauheesti omast mielestä nibulta näytä, sanoin kytille et ei tätä voi kohteliaisuutena ottaa:D

tosin kuuntelin synkkää kuutamojumitusräppiä ja auto oli ilmajousilla makaava blazer, kyselinki et musan perusteellako ajattelitte et oon paukuissa, mulkut, nukkumaan! Öitä.

Emmää nuku. Ei ihminen oikeasti tarvii unta. Kaikki vaan luulee, että pitää nukkuu. Kannattaa kokeilla unetonta elämää, se on sopivan sekavaa.

2 tuntia pojat..2 tuntia ja tää heppu lähtee goisii

edit: palataan asiaan ens yönä..

Pukumies lähti äsken :rolleyes:

Noh? noH? NOH?

Noh. Ei harrastettu seksiä, hyvä niin. Menin töistä baariin -> hengattiin koko ilta pukumiehen & hänen kaveriensa kanssa (jotka olivat tosi kivoja myös) -> jotenkin päädyttiin mun luo. Juteltiin ja välillä meinasi mennä hermot, koska pukumies on ihan tolkuttoman ärsyttävä kännissä. Ja jouduin sanomaan, että aiotko pussata mua nyt vai vasta maanantaina (nähdään sillon). Kyllähän se nyt sitten pussas ;)

Tullaan kyllä pelottavan hyvin juttuun ja oli kiva herätä, kun joku halasi ja pussaili niskaa :) Oon niin in love.

Noh. Ei harrastettu seksiä, hyvä niin. Menin töistä baariin -> hengattiin koko ilta pukumiehen & hänen kaveriensa kanssa (jotka olivat tosi kivoja myös) -> jotenkin päädyttiin mun luo. Juteltiin ja välillä meinasi mennä hermot, koska pukumies on ihan tolkuttoman ärsyttävä kännissä. Ja jouduin sanomaan, että aiotko pussata mua nyt vai vasta maanantaina (nähdään sillon). Kyllähän se nyt sitten pussas ;)

Tullaan kyllä pelottavan hyvin juttuun ja oli kiva herätä, kun joku halasi ja pussaili niskaa :) Oon niin in love.

Se on selkeesti homostelija.

Se on selkeesti homostelija.

Se kävi yhessä vaiheessa mun hermoille niin pahasti etten olis antanutkaan :D

e. ainiin taisin kysyä suoraan, että onko hintti. Ei kuulemma ole. :D

Sen kaverit ajattelee varmasti, että muijalla on joku isäsyndrooma jos kutsuisi julkisesti pukumieheksi.

PS ei silti onhan se aika hassua jos kolmekymppinen menee 18-vuotiaalle yöksi.

:D :D :D ehkä.

e. oon niin onnellinen ettei mulla ole edes darraa, vaikka otin eilen tequilaa.
e2. siis mulla ei ole darraa, koska oon niin onnellinen

Sitä varmaa vituttaa ku ei saanukkaa pimperoo..

Back
Ylös Bottom