Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Just tulin yömarssilta. Aika letkeän mukava yö. Varmaan tulee uni aika nopeasti. Muu porukka jäi dokaamaan telttaan aamuun asti, mutta minä siivoan heti aamusta ja lähden piknikille. :dance: Öitä!

töööitä...

No kylläpäs täällä on meno latistunut vaikka on perjantai yökin :o

Sapuska on kotioloissa samanlaista kuin ruokakaupoissa puolella hintaa saatuna. Melkoisen kirpakkaa on salamanterin nahkapuoli jos sen kosteuttaa. Perustelen asiaa mahdollisella kahden huitaisun voimalla. Juolahtaa mieleen kuulostaa samalta kuin mudaltaa koskea ylös. Pelosta kärsivä lepakko on kuin kärpänen ilman sarvia. Pimeällä saattaa astua ulos ilman laseja. Valoon reagoivat tappisolut sijaitsevat silmien reunoilla, siksi poistun majasta ulos pimeään sivusilmin. Joku olisi arvannut kuitenkin sen, että reiällä ei ole koskaan keskikohtaa makuasioissa: toinen puoli.

Hehe, onneksi on kattotuuletin niin ei kuumuus haittaa :D

Onhan tässä tunti jos toinenkin laadukasta datausaikaa.

Menkää jo luuserit nuqq!! Antakaa vaan unen voittaa. Maailman paskin vastustaja ja te häviitte sille, surkeaa! Unen takia annatte tasoitusta niille, jotka valvoo. ELi mulle. vahvistun vain entisestään ja minusta tulee YLIVOIMAINEN!

HAHA, kytät tossa pysäytti ja sain sakonkin(meinasin ajaa vanhoil keltasilla läpi ja näin maijan ja jarrutus meni vähä pitkäks) mut hauskinta oli se et ne teki mulle huumetestin, kaveri veteli jotain vitun liuskaa mun kielellä 5 kertaa...

Back
Ylös Bottom