Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huamenta!

alyssa, voisiksää kertoo jotain lisempää siitä poskeen otosta koulun huussissa :kakka:!!!!111 kuva ois kiva.
Mitä helvettiä mä missasin eilis illalta? :D

Pohdiskelin tässä, että kuinkakohan moni Pakkiksen leikillään keijo/rünckarihuumoria viljelevistä nuorista miehistä on oikeasti homoseksuaali. Jokuhan voi löytää hyväksynnän homoseksuaalisille taipumuksilleen tästäkin hieman ronskia huumoria harrastavasta wottöfakkaajien ryhmästä. Täällä on turvallista ja ihan hyväksyttävää, jopa hauskaa, esittää kommentteja joita ei ehkä tosielämässä uskaltaisi ainakaan vieraille ihmisille sanoa.

en ainakaan mä...

:rolleyes:
:love::haart:

:dance:

mitäs tässä sniffi, mitä itte?
tulitkin paikalle just, kun puhuttiin homoista..

Melkein tekis mieli mennä Samppalinnan maauimalaan ahistelee naisia. Sieltä sitten jokilaivaan kaljalle. Ellen sitten päädy maijan perälle.

Ja takasin lappeessa. Tulinpa höngällä koko matkan takasi. Kohta kamppeet kasaa ja mökille viettämää syntymäpäiviä, pelti kiinni yeah buddyy!

Soon moi...

Katotaan, kun tuun tulemasta, maasta vanhasta, viinaa kaatamasta...

Paneen paneen. Tuun maanantaina, tai ehkä su iltana emmä tiä.........

Gotta go my brothers...............

mä oon kokoajan turvallani..

Back
Ylös Bottom