Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sulla on oikeestaan aika hyvä maku tällä hetkellä;):D

Jees :D

Pitäisköhän lähtee huomenna baariin? Pääsen töistä joskus puol 12 eli periaatteessa ehtisin vielä vaikka menisin bussilla kotiin. Pukumies menee ja jotenkin tuntuu, että silloin voisi olla mahdollisuus näyttää, että mua saa pussailla :D Pyysi mua itseasiassa mukaan mut en tiedä.. lauantainakin olis töitä.

Aikanen lintu se madon nappaa, mutta antakaa matoa nyt vielä myöhäsillekki. :kuvia:

Jees :D

Pitäisköhän lähtee huomenna baariin? Pääsen töistä joskus puol 12 eli periaatteessa ehtisin vielä vaikka menisin bussilla kotiin. Pukumies menee ja jotenkin tuntuu, että silloin voisi olla mahdollisuus näyttää, että mua saa pussailla :D Pyysi mua itseasiassa mukaan mut en tiedä.. lauantainakin olis töitä.

No siis mitä hel..?:D Ootte te naiset ihmeellisiä, aluksi sitä valitetaan kun ei saada suukkoja, sitten kun toinen keksii jonkinlaisen suunnitelman niin sitten ei mennäkkään:D

Käyt vaan rohkeasti kellistämässä pukumiehen!

ps. muista raportoida urheille taustajoukoillesi ;)

Mutkun... mulla olis vähän niinku töitä. Huomenna, lauantaina ja vielä sunnuntainakin. En tiedä uskallanko lähteä, olen kuitenkin pilkkuun asti ja herään seuraavana päivänä jostain jumalan selän takaa.

Et ota niin paljon ja jos otat, niin otat kanssa sen verran ettet muista tuota heräämistä.

Soitat vaa pomolle että nyt on vähän huono hetki, kyllä se ymmärtää (ehkä).

Mutta hei nyt mä menen keikistelemään suihkuun, Ill be back! ;)

e: "Jos otat, et aja. Ja jos ajat, niin ilman valoja ja jalkakäytävällä."

Nojaa, ehkä mä sit meen. MUTTA lupaan ottaa viimeisen bussin himaan ja olla kiltisti, että jaksan hymyillä töissä.

Ei dösällä vaan liftaamalla, niinkun kunnon känniläinen tekeee!

tänään perseet olalla loman kunniaksi! puol vuotta menny pääsykokeisiin yms päntättäessä joten kait tää on ihan ansaittua.. :D iski joku allergiakohtaus kun ei saa henkeä mut ei sekää nyt estä tätä suunnitelmaa toteutumasta;p

Huomenta keijot ja pirkot! Hyvä ajankohta herätä päikkäreiltä..:zzzz: Janpa on näköjään ottanu tilanteen haltuun täällä :D :whip: Missä niitä :kuvia: oli tytöistä?

Meen nukkuu et oon huomenna virkee ja pirtee. Öitä <33

hyvät duudsonit :D haiseks mä vähä hieltä häh??

Meen nukkuu et oon huomenna virkee ja pirtee. Öitä <33

Öitä. Kohta vois itsekkin hipsiä untenmaille että jaksaa huomenna painaa duunia Apollon kanssa.

Back
Ylös Bottom