Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Keijot näköjään täällä taas lauteilla :dance2: Oottekos te kaikki jo kesälomilla?
Silloin tällöin käyn töissä, tänään vapaata.

Motivoikaa mua jotenkin lähteen pihalle, etten taas jämähdä koneelle johonkin iltapäivä-yhteen asti.

Pari viikkoa, niin alkaa lomapäivät hupeneen vauhdilla. Onhan tämä töissä olo tavallaan lomaa. :dance2:

e. Columbu, älä ole kuin Dinho, joka eilen nukahti noin kello 16:00 ja heräsi 05:00......:david: taas meni yksi kaunis iltapäivä, niin että hujahti.

Motivoikaa mua jotenkin lähteen pihalle, etten taas jämähdä koneelle johonkin iltapäivä-yhteen asti.

Uusimman ruotsalaistutkimuksen mukaan mokkamiehet on taas muodissa ja ruskeat sällit saa paremmin miest...naista. Joten menehän ottamaan sitä rusketusta :dance: Et kai halua olla yksin ja kalpeana sillan alla? Ei siinä sillassa mitään pahaa ole, mutta että vielä kalpeana...

Lähinnä haluan ulos täältä kämpästä, etten veltostu täysin. Liian monelle kaverille on käynyt niin. Ja unirytmitkin menee sekaisin, jos aamut menee velttoillessa. Salilla vois käydä ihan eka, ja sitten vasta biitsille tai rullaileen, tai mitä nyt keksiikään. Ja kaupassa ja postissa pitäis käydä, ja siivota, ja järjestellä erilaisia asioita. *huokaus*

Taidan jäädä tähän koneen äärelle loppupäiväks.

Lähinnä haluan ulos täältä kämpästä, etten veltostu täysin. Liian monelle kaverille on käynyt niin. Ja unirytmitkin menee sekaisin, jos aamut menee velttoillessa. Salilla vois käydä ihan eka, ja sitten vasta biitsille tai rullaileen, tai mitä nyt keksiikään. Ja kaupassa pitäis käydä, ja siivota, ja järjestellä asioita. *huokaus*

Taidan jäädä tähän koneen äärelle loppupäiväks.

Nyt vaan liikkeelle sieltä. :whip: Toi unirytmi meinaa mennä kesällä muutenkin sekaisin. Kotiin ei pidä jäädä, sille tielle on moni hyvä mies jääny :D

Sellaset tosi lyhyet shortsit, jotka jätkää pitkät, jäntevät, hoikat ja kivasti ruskettuneet reidet näkyviin, on tosi :kuola:

Nyt mun on pakko mennä, moimoi :D

Pyllyjä... :kuola:

...Yritän saada kaverin lähteen, yksin en jaksa.

Ajattele niitä sääriä, mitä siellä näkyy. oooh.. -kuolan nielaisu-

Semmosia kivoja mekkoja ja sit sellasia kireitä farkkuja.. oooooooh

:kuola::kuola::kuola:

Sellaset tosi lyhyet shortsit, jotka jätkää pitkät, jäntevät, hoikat ja kivasti ruskettuneet reidet näkyviin, on tosi :kuola:

Nyt mun on pakko mennä, moimoi :D

No niin kiitti vaan jätkät. Noi ruskettuneet reidet oli viimenen pisara.. Pakko jättää itekin hommat kesken ja lähettävä kaupungille...:kuola::kuola:

Pitäskö tossa olla joku kuva vai..?:(

E. Ai jumalauta että on rääkätyn tuntonen kroppa. Tänään 8 asti kamoja roudaillu, nyt on hjyvä fiilis. Tosin ei tee enään paljon mieli mennä puntille, mutta pakko. Tollasta duunia vois tehdä vaikka koko kesän kavereiden kanssa mielellään.

Back
Ylös Bottom