Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Käsititte väärin, olin siveellinen enkä tehnyt tai aikonut tehdä mitään sellaista:D

Haha, kerroin että kirjotan. Tämä oli totta, samaten kuin aihe.
Meni vaan sivumäärät vähän vituralleen enkä jaksanu ruveta korjailemaan. 6 sivua saanu sitä väsättyä, muut luulivat että 60.

Haha, kerroin että kirjotan. Tämä oli totta, samaten kuin aihe.
Meni vaan sivumäärät vähän vituralleen enkä jaksanu ruveta korjailemaan. 6 sivua saanu sitä väsättyä, muut luulivat että 60.
Niin mie kuulin ;):lol2:

e: nyt unten maille. öiiitäää

Sori Janpa mulla onkin huomenna taas treffit pukumiehen kanssa... Täytynee siirtää tätä meiän juttua :D

Sori Janpa mulla onkin huomenna taas treffit pukumiehen kanssa... Täytynee siirtää tätä meiän juttua :D

Sanot pukumiehelle että "no can do" ja otat mut treffeille;)

E. Pakko oli ottaa 800mg ibuprofeiiniä, toivottavasti ei iske flunssa.

Sanot pukumiehelle että "no can do" ja otat mut treffeille;)

E. Pakko oli ottaa 800mg ibuprofeiiniä, toivottavasti ei iske flunssa.

mutkun se on niin söpö :( kiva ku näen sen varmaa sit salin jälkee ni se pelästyy mua ku oon nii lihaksikas.

Ui saatara lihaksikkaat naiset:kuola: Käykö se sun deittis puntilla?

E. Nyt CSI:itä kattomaan ja aamulla kamoja kantelemaan.

Ui saatara lihaksikkaat naiset:kuola: Käykö se sun deittis puntilla?

Noh:

mutta se pukumieshän on iso körmy joka ei pelkää ketään (edes janpaa) :whip:

No ei, ei se kai ainakaan säännöllisesti käy mikä on vähän valitettavaa, mutta sil on jalassa joku vanha urheiluvamma mikä lopetti mm. futiksen peluun. Harrastaa kyllä kaikenlaista muuta mitä voi ja ulkoilee paljon :)
Olipas tuo sekava selitys.

Deittailin viimeksi vähän isompaa körmyä, jolla tosin aivot olivat keskimääräistä pienemmät... Nyt haluan koittaa, josko normaalikokoisella olisi edes normaalikokoiset aivot.

Todellakin :D

Back
Ylös Bottom