Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei helvetti:D Mitä tuolla oikeasti tehdään? En saa muuta päähäni kuin naisia ja surisevia vibraattoreita:D

"Hei Kantikset!!!

Keskiviikkona 4.6 on mahdollisuus tutustua ohjatusti Galileo-
lihasharjoitteluun Gym2000:n aulassa. Vibraatioharjoittelulla saat tehokkaat
alku- ja loppuverryttelyt saliharjoitteluusi sekä harjoitettua tehokkaasti
kehon pieniä tukilihaksia. Voit myös harjoittaa syviä vatsalihaksiasi
tehokkaasti tai avata tukkoista niska-hartiaseutua.

Personal Trainer Mikko Liukka vastaa kysymyksiisi ja auttaa sinua klo
17-19.30 välisenä aikana. Tämän jälkeen Galileo- lihasharjoituslaite on
viikon testikäytössä ohjaajien valvonnan alaisena. Harjoittelu Galileo-
laitteella on maksutonta ja palautteellasi on merkitystä!"

Gym2000 vai?

Ju.

Ohoh! Siistii :D Tosin en oo käyny nyt n. kuukauteen, huome lataan taas kortin ;)

Personal Trainer Mikko Liukas vastaa kysymyksiisi ja auttaa sinua klo
17-19.30 välisenä aikana. Tämän jälkeen Galileo- lihasharjoituslaite on
viikon testikäytössä ohjaajien valvonnan alaisena. Harjoittelu Galileo-
laitteella on maksutonta ja palautteellasi on merkitystä!"
Selvät sävelet ;)

Ohoh! Siistii :D Tosin en oo käyny nyt n. kuukauteen, huome lataan taas kortin ;)
Tuun sinne valmiiksi kärkkymään. Itsekin latasin just pariksi kk:ksi, mutten taida keretä paljoakaan käymään, kun tulee väliin pientä reissaamista...Ja nyt pitäis lähtee taas lenkkipolulle ja uimaan hiukka enemmän.

Ai se suomönkimismökki? JAPKOo äkkiä maksa, kohta ei saada koko mökkiä :D

ps. rukan siivousmaksuki sulta taitaa uupua, ainaki dolppa näin infos :lol2:

Maksoin tänään sen, köyhdyin 70e. Onneks keskiviikkona saa massia taas:dance:

E. Tienaan muuten melkein 200e enemmän kun vaihdoin työpaikkaa jos saan vielä sen päivän kestävän remppa-keikan.

E2. Joo, irtisanoin itteni. Pomo oli ymmärtäväinen ja yrittää nytten saada mulle palkan maksettua noilta kahdelta päivältä.

E3. Stander, no hö:(

Standerilla on vaan karvanen selkä, ei masu ;)

Tuun sinne valmiiksi kärkkymään. Itsekin latasin just pariksi kk:ksi, mutten taida keretä paljoakaan käymään, kun tulee väliin pientä reissaamista...Ja nyt pitäis lähtee taas lenkkipolulle ja uimaan hiukka enemmän.

Sama, oon läskistyny :( nyt ajattelin vetää lähinnä aerobista ainakin sen aikaa et saan ylimääräset pois ja sit taas enemmän oikeelle salille. Tarviin aina sen jonkun joka huutaa mua tekemään asioita, spontaani lenkille lähtö ei onnistu. Huomenna vois tosin pyöräillä. Jos jaksan :D

Sama, oon läskistyny :( nyt ajattelin vetää lähinnä aerobista ainakin sen aikaa et saan ylimääräset pois ja sit taas enemmän oikeelle salille. Tarviin aina sen jonkun joka huutaa mua tekemään asioita, spontaani lenkille lähtö ei onnistu. Huomenna vois tosin pyöräillä. Jos jaksan :D
Nyt on hyvät kesäkelit. Mieluummin lenkille hikoilees kuin jokilaivaan bisseä kittaas. ;)

Kyllä nyt pyöräillä jaksaa. :wtf:

Jumalauta mikä kaappi!1!111111!

Alyssa, millon sä lähdet niille treffeille?

Nyt on hyvät kesäkelit. Mieluummin lenkille hikoilees kuin jokilaivaan bisseä kittaas. ;)

Kyllä nyt pyöräillä jaksaa. :wtf:

Mutkun jokilaivoilla on kivaa :(
Nii jaksaa. Pitää vaan laittaa noi renkaat kuntoon (ne tuntuu tyhjenevän aina yhen reissun jälkeen vaik vaihdatin viime kesänä).

Alyssa, millon sä lähdet niille treffeille?

Sit ku tuut hakee :D

Back
Ylös Bottom