Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo todellaki. Uhkaavasti vieny toi rata nykyään mukanaan niin törkeesti ja sali jääny melkein kokonaan taas kuvioista ainaki meigän kohalla.

Bisset tietty kaappiin kans!
Edit: Ensiks baaristelu sit naiset ja ----- kolmantena bodymunkkeilu
Edit2: Goldust, oon jo melko hunningolla itekkin. ;) Just korkkasin toisen bissen täs mut aamulla pitäis salille jaksaa raahautua.

Kunnon roti sitte meinaan!

np: Lil 1/2 Dead - Cavvy Sounds

On muuten Lil 1/2 Dead: Steel On A Mission kovin kesälevy mitä löytyy! Onkos Goldust kuunnellu?

Enpä oo moista saanut mistään käsiini, lil ½ deadilta oon joskus jotain kaverin luona kuullut mutta aika tuntematon tapaus loppujenlopuks.

Np: Gravediggaz - Runnin' Game

Kankaanpäästä. Tämmönen onneton pikkukylä Satakunnassa. Oliskohan täältä joku vajaat 100km treelle?

316 kiikarissa? :D
On kyllä luvattoman kallista toi bene nykyään. Onneks tulee dieseliä tankkailtua vaikka ei se kyllä oma olekkaan.

Tollanen e46 on kyllä ihan nätti peli, vielä kun jättää ne bilteman spoilerit laittamatta. :D
Ja tolla saa vielä ajella hetken rauhassa, eiköhän siihen vielä mee se viis vuotta että tosta tulee amisten suosikki.

Joo, kyllä toi omaki E30 1,8l tulee ihan tarpeeks kalliiks näil hinnoil. Uhkaahan ne kesän aikana bensiinin nousevan kahteen euroon litralta. Tänää oli tossa läheisellä Nesteellä 1,579 :hyper: Vittu.

Kiisseli oli 1,4e. Siis mitä vittua, ei tästä oo puolta vuottakaan kun se oli 0.99 euroa helvetin kauan. Vielä kun sitä kuitenkin menee se 10l/100km niin ei se halapaa oo.

Paljokohan täs mun huonees on lämmintä... Pyörii varmaan jossain 30 asteen paikkeilla ja rupee järki lähteen. Ei unikaa tunnu maittaan.

np: Sinister - Bank Heist

Back
Ylös Bottom