Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo se yks vessa reissu oli ihan paras. Kusin vessan paperi roskikseen kun en viittinyt lattiallekaan vetää. Sellast kunnon WTF***? kuset. Porukka tais olla vähän ihmeissään. Hohoo.. nääs nääs. Nyt varmaan kaikki pakkiksen ovimiehet olisivat vetämässä minua joukolla turpaan.:)

En mää susta Reino eroon halunnut. Ajattelin että kun siellä oli niitä sun kavereita niin paljon ja jos käyt harvoin, niin olisit halunnut hengailla niiden kanssa enempi. Olen tällainen pieni mies Kalevasta enkä halua olla kenenkään tiellä.. :(

Tunsitko sää muuten Reino sitä mimmiä joka tuli siihen meidän väliin istuun, kun oltiin siä yläkerrassa?! Tajuskohan se että mulla oli Iron Maiden kengät jalassa? ei varmaan...... ihme mimmi oli se..

Mä en laatannu, mut vedin Mega-aterian isoilla ranskiksilla. Sit kyytsäsin mimmin ja itteni sen pyörällä himaan. Meinasin törmäillä kaikkiin ja kaatua monta kertaa.. ajattelin että olisin koittanut ajamista ilman käsiä, mut mimmi ei antanut siihen lupaa... Huusin myös paljon ajelun lomassa.

niinhän määkin kusin paperiroskiin...
Emmä tuntenu, mä tunnen vaan kaikki kauniit naiset... No ei sekään niin paha ollut...
Emmäkään tajunnu, että ne Rautaneidon kengät, aika wtf?-näköset väritykseltään...

Ei mulla oo niille kavereillekkaan mitään annettavaa... Parin muitskun kans oisin voinu vähän jutella, mutta emmä löytäny niitä enää mistään, noh, ihan sama...

Ei se oo niin epänormaalia, että joku istuu viereen ja tsiigaa nimettömän multa...
Vois joskus jäättää rinkulan himan ja oikein kattoo, etä paljonko ois vientiä :)

On niin tasasen harmaata toi arki... Mutta arki on silti ihanaa...

täytyy keksiä kesälle jotain oikein wättöfuk meininkiä sitten, mutta vielä en tiä, että mitä...
Jotain hyvää, halppaa ja yllätyksellistä.......

niinhän määkin kusin paperiroskiin...
Emmä tuntenu, mä tunnen vaan kaikki kauniit naiset... No ei sekään niin paha ollut...
Emmäkään tajunnu, että ne Rautaneidon kengät, aika wtf?-näköset väritykseltään...

Ei mulla oo niille kavereillekkaan mitään annettavaa... Parin muitskun kans oisin voinu vähän jutella, mutta emmä löytäny niitä enää mistään, noh, ihan sama...

Ei se oo niin epänormaalia, että joku istuu viereen ja tsiigaa nimettömän multa...
Vois joskus jäättää rinkulan himan ja oikein kattoo, etä paljonko ois vientiä :)

On niin tasasen harmaata toi arki... Mutta arki on silti ihanaa...

täytyy keksiä kesälle jotain oikein wättöfuk meininkiä sitten, mutta vielä en tiä, että mitä...
Jotain hyvää, halppaa ja yllätyksellistä.......
Jaa äijäkin veti paperi roskulaan...........?!?!..... ei vittu mulla on sit aukko sivistyksessä..:david:
tai sit olin vaan niin kännissä itekin...... anyways... Me oltiin parhaimmat wtf jätkät koko baarissa.
ei se mimmi kyllä hyvä ollut........ en ois kokeillu..

Joo ne on Trooper kengät!! :rock:
ai perkules toi sun mimmi tilanne on kyl paha.. en kyllä itse varmaan lähtis kahville.. vois alkaa vituttaan ja sitten ei kenelläkään oo mukavaa...

se voi olla paree...
tai mitäs sitten jos pääsiskin paneen?
no eikai...

Kyllähän toi tieto riittää, että sais... ;)

Oli kyllä mukava nähä kaikkia tuttuja, nään niin harvoin, ettei kukaan enää tunnistanutkaan.

Viimeks mulla oli baarissa pitkä letti ilman partaa...
Sä olit kyylä jotenkin tutun näkönen. Muistutat vähän yhtä mun työkaveria...

Vittu kun mäkin oisin ottanu vaan sen huivin päähän. Oltas oltu samixii...

Mun käsittääkseni sinivuokot saa sakottaa siitä, tosin en ole aivan varma. Olisko joku lakia tunteva paikalla, niin vois kertoa?

tankojuoppo... emmä tiä.. mä oon vaan ruorijuoppo, kunnon merimiäs...

me oltiin dinho varmaan ainoot wtf-typit siellä.
Dinhon kengät oli sen väriset, että joku LSDnarkki ois purjonnu päivän salaatit karkkikastikkeella ulos ja dinho ois maalannu lenkkarinsa sillä...

tankojuoppo... emmä tiä.. mä oon vaan ruorijuoppo, kunnon merimiäs...

me oltiin dinho varmaan ainoot wtf-typit siellä.
Dinhon kengät oli sen väriset, että joku LSDnarkki ois purjonnu päivän salaatit karkkikastikkeella ulos ja dinho ois maalannu lenkkarinsa sillä...
Niin mutta oltiin me silti kovimmat jätkät.. Ens kerralla laitan ton saman huivin päähäni, se olkoon wtf huivi tästä lähin.

Tässä nuo kengät mitkä oli päällä.
EYETXGB.JPG

Tämmösetkin löytyy kotoa.
VANS-SK8-HI-IRON-MAIDEN.jpg

Ja tällaset.
maidenvans.jpg

:):dance2:

e.
Kyllähän toi tieto riittää, että sais... ;)...
Totta.

Vittu että hajos paikkoja lauantain

Hahah ei vittu, tapasin toissapäivänä kaupungilla jannun pakkishuppari päällä minkä nimi oli Mikki. Kyllähän se sitten nickinsä kertoi, ei ollu itse Mikkii. :(

Hahah ei vittu, tapasin toissapäivänä kaupungilla jannun pakkishuppari päällä minkä nimi oli Mikki. Kyllähän se sitten nickinsä kertoi, ei ollu itse Mikkii. :(
Hoho, jopas sattui. Ei taida suomessa kovin montaa Mikkiä olla ja vielä pakkikselta :lol2:
Missä päin suomea törmäsit Mikkiin? :kippis1:

AWW mun deitti peru oman alkuillan menonsa koska sai kuulla että mulla on huomenna töitä -> ei saa mennä liian myöhäiseksi. Ihanaa, hiukan ahdistavaa tosin.

AWW mun deitti peru oman alkuillan menonsa koska sai kuulla että mulla on huomenna töitä -> ei saa mennä liian myöhäiseksi. Ihanaa, hiukan ahdistavaa tosin.
Ehkä sen alkuillan deitti peru oman menonsa?

Ei, ei se niin tietenkään ole... ;)

;)

ei sanota.....

ääneen

Back
Ylös Bottom