Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltatytöllä ok lollot.

200822_04_itm.jpg
Grosso on varppina mun yks työkaveri!!:wtf::wtf::wtf:

No nyt veti sanattomaks;

"Pulu vei kikkelin
29.5.2008 3:47

NIGERIALAISEN Gwagwadalan kaupungin moottoripyörätaksit vaativat poliisia pidättämään miehen, joka oli varastanut kyyhkysen avulla heidän kollegansa peniksen.

Taksikuski Musa Abubakar kertoi kyydinneensä miestä, jolla oli kassissaan valkoinen "noiduttu" kyyhkynen. Pulun kaulassa oli hänen mukaansa kravatti. Kyydin jälkeen hän oli havainnut kauhukseen ilolihaksensa olevan tipotiessään. Varkaudesta syytetty herra Mohammed Ma'aji suhtautui syytteisiin kevyen ranskalaisesti olkapäitään kohautellen: "Minulla on jo penis, mitä minä toisella tekisin?... Abubakar kadotti todennäköisesti peniksensä jonkun naisen kanssa edellisenä iltana". Paikallinen taksiliitto on uhannut viedä asian oikeuteen, ellei penistä palauteta sen oikealle omistajalle."

Aika kova pala olis jos joku syyttäs sua kaverinsa lerssin pöllimisestä.

No nyt veti sanattomaks;

"Pulu vei kikkelin
29.5.2008 3:47

NIGERIALAISEN Gwagwadalan kaupungin moottoripyörätaksit vaativat poliisia pidättämään miehen, joka oli varastanut kyyhkysen avulla heidän kollegansa peniksen.

Taksikuski Musa Abubakar kertoi kyydinneensä miestä, jolla oli kassissaan valkoinen "noiduttu" kyyhkynen. Pulun kaulassa oli hänen mukaansa kravatti. Kyydin jälkeen hän oli havainnut kauhukseen ilolihaksensa olevan tipotiessään. Varkaudesta syytetty herra Mohammed Ma'aji suhtautui syytteisiin kevyen ranskalaisesti olkapäitään kohautellen: "Minulla on jo penis, mitä minä toisella tekisin?... Abubakar kadotti todennäköisesti peniksensä jonkun naisen kanssa edellisenä iltana". Paikallinen taksiliitto on uhannut viedä asian oikeuteen, ellei penistä palauteta sen oikealle omistajalle."

Aika kova pala olis jos joku syyttäs sua kaverinsa lerssin pöllimisestä.
Mitäpä tähän lisäämään..:lol2:

Yöllä rakastellessaan vaimoaan taksimiehen peniksellä, Mohammed Ma'aji tiesi jonkin olevan vialla ottaessaan yllättäen vaimonsa takaa päin. "Ooh! Musa Abudakar, oletko se sinä?"

Pientä yödatausta ennen huomista juhlapäivää. Jos ne kolmet yo-juhlat jaksais kiertää ja sitten ite juhlimaan ulos niinkin tärkeää tapahtumaa kuin lukion ykkösvuoden loppumista.

lepakkovuoro aamu 8 asti..ihanata

darradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarradarra

rangeri mitä sä tähä aikaa, vittu en tiiä miks oon näi aikasi hereillä aina ku on "vähän" juonu

Tänään illalla on kaupungilla helvetti irti. Valkolakkiset homotiaiset ja lutkattaret ovat massoittain liikkeellä. Baarit tukossa. Kääk.

Back
Ylös Bottom