Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aukee jotain muuta ja siellä ei tunneta naisia...

lähen vasta kohta meneen...

hah, kiitos kultamussukkani...

olette mulle niin tärkeitä...

vähän niikuin kaljulle kampa, sokealle netti, paskahousulle paperi tai lankapuhelin kuurolle.............................................................

Ite oon ollut 15- kesäisestä asti töissä kesäisin ja koulun ohella myös. En kadu. Mutta enpä olekaan mies. Kyllä sitä ehtii painamaan muutakin kun töitä.

Ei mua vituta olla töissä kun siitä saa rahaa, eli ton kuukauden ajan noissa "oikeissa" hommissa olen mielelläni mutta olen sitä ennen 2vko jollakin setelillä töissä. Tienaan 220e (muistaakseni), 6,5h päivässä varastolla duunissa (30min palkaton ruokatauko), eli tuntipalkka n.3,7e joka alle minimipalkan. Tämä kyrsii...

Kesäduuni odottaa muakin. Ainoo mikä harmittaa on vittumainen työaika, kyrpii herää joskus kuuden aikaan aamul.:zzzz:

Noh, mut viikonloppuisin sit :dance2::dance::kippis1::lol2:

ja palkkahan on about 9 euroo tunnilta.

Niimpä, ne helvetin kesätyötki alkaa ei kyllä kiinnostais mut pakkohan se on mennä että rahaa saa. 7eurooki on iha jees tuntipalkka 15vuotiaalle imo, itse sain jotain 5euron pintaan tunnilta silloin :D

Mä aloitin 6,5 egellä ja tein sitä duunia ammattikoulun ohella vuoden päivät ja vähän päällekin. Oppi ainakin oleen ahkera tuossa kyseisessä duunissa ja olenkin sen jälkeen saanut paljon palautetta ahkeruudestani. Eli kannatti se vuoden vitutus.

Mä aloitin duunit 6,2 egen paskapalkalla ja siitä sitten eri paikoissa ylöspäin. Nyt ei ainakaan duunit vituta, kun ei niitä jaksa edes painaa.

Mursuja...

Iltaa. Huomenna alkaa kesätyöt, 6:lta pitäis herätä. Ei väsytä yhtään, kun tottunu heräämään joskus 2:n jälkeen iltapäivällä.:david:

Ei muutaku skarppina vaan ekana työpäivänä:jahas:

Öitä vaan :dance2:

Olipas paskaa töissä. Jouduttiin melkein heittämään yks känniläinen pihalle, koska hän sammui pöytään ja kun työkaveri yritti herättää, känniläinen alkoi vittuilemaan ja huutamaan. Ainiin ja joku toinen känniläinen alkoi uhoamaan sotilaspoliisille. Jes.

Back
Ylös Bottom