Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun posliinit kaikuu.

HC Pakkotoisto @ kiekko.tk :rock: :rock: :rock:

Särmän näkönen kaveri tuossa Karukoon avatarissa.

Teidän juttuja sen enempää kommentoimatta...

Mulla on about 10 sivua matikan projektia takana :rock: Puolessa välissä ollaan, kyllä tää tästä varmaan lähtee. Aikaa jäljellä reilu viikko.

Juttelin tänään yhden spugen kanssa, joka oli asunu Monacossa. Se kysy multa että näyttääkö hän spugelta. Vastasin että ei ja oli todella kiva juttutuokio.
(kiitos kaverille, joka oli mennyt väärälle ovelle ja jonka takia jouduin hengailemaan takaovella 15min)

Jou jou.. Voi saatana, ei lupaa hyvää tää yö. Prosessin arvot hyppii kun Reinzell pakkikselta pois ja takas.. Vittu. Enhän mää nyt näe ees futista tänään.. Hohohohohohohohohohohohohohhouhouhouhouhouhou

e. Ja nyt alko hälytykset vinkuun.. voi pinppi

Mulla on about 10 sivua matikan projektia takana :rock: Puolessa välissä ollaan, kyllä tää tästä varmaan lähtee. Aikaa jäljellä reilu viikko.
Projektit on kivoja. Mielekästä tekemistä.
Juttelin tänään yhden spugen kanssa, joka oli asunu Monacossa. Se kysy multa että näyttääkö hän spugelta. Vastasin että ei ja oli todella kiva juttutuokio.
Satunnaiset juttutuokiot on kivoja. Tulee hyvä mieli.
(kiitos kaverille, joka oli mennyt väärälle ovelle ja jonka takia jouduin hengailemaan takaovella 15min)
Kaverit on kivoja. Niitä voi aina syyttää kaikesta.

Oon kade sulle, sulla on kaikkea, mikä tekee ihmisen onnelliseksi.

Oon kade sulle, sulla on kaikkea, mikä tekee ihmisen onnelliseksi.

Nii i, ja kaiken lisäksi vielä sotkunen kämppä -> lisää mielekästä tekemistä.

Jou jou.. Voi saatana, ei lupaa hyvää tää yö. Prosessin arvot hyppii kun Reinzell pakkikselta pois ja takas.. Vittu. Enhän mää nyt näe ees futista tänään.. Hohohohohohohohohohohohohohhouhouhouhouhouhou

e. Ja nyt alko hälytykset vinkuun.. voi pinppi

panic-button.jpg

Back
Ylös Bottom