Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerran yks tuttu nukku keskiviikkoiltapäivästä koko torstain yli ja perjantaiaamuun saakka. Takana oli muutaman viikon putki pelkillä parin tunnin yöunilla ja välillä ei unta ollenkaan. Oli ihan pihalla sen jälkeen.:D

Kävin tänään moikkaamas kaveria, jolla oli ollu puhelin pari päivää kiinni.
Minä: "Mitä oot tehny, ku ei oo saanu yhteyttä"
Kaveri: "Oon nukkunu univelkoja pois"
Minä: "2 vuorokautta?"
Kaveri: "Su-ma"
Minä: "Tänään on tiistai"
Kaveri: "Hmm, no sit varmaan 2 vuorokautta"

:D

Ollaanhan täällä mukana.. Ei saa aikasek mentyä nukkkumaan, on niin levoton olo! :dance2:

Duunissa menee, vaikka ei mulla enään töitä tehtävänä oo.. Pyörittelen peukkuja nelisen tuntia. Pesin mää mun auton. Nyt se kiiltää.

e. Kato, *eksiluolan heppatyttö! Täällähän on kaikki.

KukQ

Hip-HOP! Mikäs on yön tahti?
14.gif

Ai kun tulee partsilta kesäyön tuoksu kun joku polttaa tupakkia.:D

Nyt on aamu eikä yö...

Kuka huutaa kovimpaa, se eniten kaipaa.
Mä oo hoidellu asioita ja sen takia täällä pääs vähän poikaset ja tytöset painimaan.

Miitissähän ei mitään ällöttävää houmoulua ole, joten kyllä sinne naisetkin otetaan, kuulitko Japko ja muut.
Mun täytyy vaan pitää huolto dinhon taisteluaseesta, sen emäntä sano, että sitä ei saa rasittaa, kun se on niin pieni ja heikko :). Ei ole kyllä varmaan pelkoa, että se olisi toimintakunnossa ilalla muutenkaan...

Mitäs täällä muuta on tapahtunut?

Back
Ylös Bottom