Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ryhdyn virallistenasioidenhoitolakkoon. Stna kun tässä kaupungissa/maassa ei mikään toimi ilman helvetinmoista säätämistä.
Istuin tänään about tunnin poliisilaitoksella viemässä yhtiä asiakirjoja ja niihin liittyi käsittelymaksu. En IKINÄ maksa käteisellä ja oletan, että ainakin jokaisesta ns. virallisesta laitoksesta pitäisi löytyä korttihöylä. Nojoo, ei Turun poliisilaitokselta -_- Laskun lähetyskään ei kelvannut, vaikka niillähän on kaikki mun henkilötiedot, tietäisivät ainakin keneltä karhuta.
Huomenna uusi visiitti aamulla klo 8.00 käteisen kera. Olis ollu mun ainut kymmenen aamu koko viikkona ja oon nukkunut ihan liian vähän viime aikoina...
Virkailijakin oli tosi vittumainen, "toi allekirjotus meni nyt hiukan alas, mutta kai se nyt kelpaa". Ei huhhuh, asioiden hoitaminen on ihan perseestä.

Missä chigat?

E. Löyty yks, löytyykös toista?

E2. Suihkuun-->

Kelläpä ei keväisin :whip:
Tytöt on kivoja. Tai ainaki sen näkösiä;) Pitäis mennä lauantaina kattelee josko löytyis jotaa joka osuis jotenkii..
Jes, huomeen pääsee jopa salille, ku on kerranki vapaata;)!

e: aromipesässä hauduttaminen LOL!

Stander lol;) Ei mun naismaku nyt NIIN huono oo;):whip:

True;)

Eniveis, jotenkii nii vituttaa ne missä lampaat laiduntaa nii siel ei miehet voi ratsastaa tyypit. Nolaa koko suomen siel gayfestareil aka euroviisuis. Onneks ei tartte kattoo;)

e; sitäpaitti mikää ei oo nii iso aarre miehelle ku se että sil on laumasta poikkeava naismaku. Multitsiljoonakertaa vähenpi kilpailuu niist omimmist tsiguliisoist.

Suomessa pitäis säätää laki, että Euroviisuja on kaikkien kansalaisten ja venepakolaisten pakko seurata, ainakin niin kauan kuin Suomi on vielä mukana.

Sit pitää kyl muuttaa Venäjälle;)

Back
Ylös Bottom