Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tukkeja sahaamaan, huomenna loppuu kofeiinin käyttö :P

Hassu juttu, että faija on ollu lätkäfani koko ikänsä (nykyään nyt jonkin verran vähemmän), ja mä puolestaan en enää paskempaa
seurattavaa keksi kuin lätkän. :D

En mä pysty katteleen kun Suomen pelejä. Muhun iski se ´95 mestaruus, niin vitun kovaa sillon kymmenen vanhana. :) Kyllä kuningas Jalkapallo on jotain. Se on niin paljon kauniimpi peli.

Joo, futis menee kyllä (ei tosin Suomen matsit, ei ainakaan telkusta). Eniten diggaan kuitenkin kamppailulajeista jnpp. Hyvä et se kurlinki-hömpötys loppui, ei enää kestäny yhden kaverin paskoja läppiä Uuspaavalniemestä.

Fudis, mestareiden liiga. Lätkä, lähinnä suomen matsit. Nyrkkeily. Siinäpä se mitä urheilua tulee seurailtua...

Naganon kisat, jäi mieleen, erityisesti myllyksen torjunnat...

Ranger, pakkiksen oma lintsari! Eikös sulla pitäisi olla koulua? :D

Älkää pojjaat muuta visertäkö. Vapaa on kuin laittaisi rahaa pankkiin. Känni on toinen.:arvi:

e. Paras lintsaus syy, oli kun piti päästä kaverille hakkaan Halon moninpeliä. sitä meinaan hakattiin enemmän kuin tattia 14 vuotiaana..

Mä lintsaan äikän tunnin, piti tulla pyörä tuomaan kotia ettei mutsi huomaa että otin sen pyörän aamulla...

Joo ja antaa vielä arestia:D

hianoo, mun tarttee tehä runoessee :itku:
Ei jaksa.. mut jos en nyt tee ni kerääntyy hommie, ku täl viikol täytyy kirjottaa essee viel yhdest kirjastaki :jahas:

Ihanaa lukioelämää :haart:

hiljasta.

Kauhee tää kevät, aurinkokin porottaa ihon mustaks.
Sellane 24/7 pimee talvi ilman lunta ois passeli.
Passeli myyntireskontra-ohjelma....

Back
Ylös Bottom