Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Grosskopf: ei autot oo perseestä. Mulle kelpais sellanen tosi iso citymaasturi :haart:
enkä oikein tiedä tosta MacGyverin naisesta. Muistaakseni näin joskus jonkun jakson, jossa sillä oli jonkun misun kans peliä. En kyllä oo ihan varma. MacGyverilla on niin paljon muuta hommaa ettei sillä kyllä oikein taida olla aikaa naisille.

Tjaah, kelpais sellanen mullekin. Huoltis vs. grilli treffipaikkana on kyllä mun mittarilla ihan selvä peli silti. Huoltiksella on jotain öljyjä ja muuta junttia myynnissä. Syö nyt siinä sitten illallista romanttisesti.

Nooh, tämä nyt aiheuttaa ehkä pientä kitkaa välillämme, mutta jaksan silti uskoa huomiseen.

Alyssa: Lohdutuksen sanasena voin kertoa, että loppuviikoks on luvattu reippaasti kylmempää ilmaa. Ettei tarvi liian kesäisistä fiiliksistä vielä huolehtia ;P

Kyyyllä käsittääkseni oli jotain peliä.

MUTTA eräässä jaksossa taas huomattiin, että kaiken takana on nainen, kun yks kimma kutsu MacGuyverin johonki ihme linnaan hengaamaan. Tuli kentälle vastaan ja jo siitä hetkestä MacGuyver tiesi, että jotain oli väärässä... Silti hän meni naisen mukana ja kuinka ollakaan kyseinen nainen sai MacGuyverin ansaan linnaan!

Onneksi kuitenkin ihmemiehellä oli mukana kuminauhoja ja pyykkipoika, joten pinteestä selvittiin! Lopussa kuitenkin ihmemies piti nokkansa kovana ja kertoi että nainen oli tehnyt aika ilkeän tempun, joten näissä merkeissä ei enää nähdä :(

Tjaah, kelpais sellanen mullekin. Huoltis vs. grilli treffipaikkana on kyllä mun mittarilla ihan selvä peli silti. Huoltiksella on jotain öljyjä ja muuta junttia myynnissä. Syö nyt siinä sitten illallista romanttisesti.

Nooh, tämä nyt aiheuttaa ehkä pientä kitkaa välillämme, mutta jaksan silti uskoa huomiseen.

No onhan siinä grillissä kyllä oma tunnelmansa, olet ihan oikeassa. Eli voidaan tehdä kompromissi ettei tää juttu nyt heti alkuunsa kaadu.

Nyt menen kyllä nukkumaan, huomenna herätys klo 6.30am. Öitä beibe.

Grrrr, mä oon kans niin kevät/kesäfiiliksissä tähän aikaan vuodesta, että tuo kuulostaa varsin houkuttelevalta :D
Oikeesti muuten, en ole varmaan ikinä flirttaillut duunissa niin paljon kuin tänään. Kamalaa tällainen aurinkoisuus ja kesäisyys.

Grosskopf: ei autot oo perseestä. Mulle kelpais sellanen tosi iso citymaasturi :haart:
enkä oikein tiedä tosta MacGyverin naisesta. Muistaakseni näin joskus jonkun jakson, jossa sillä oli jonkun misun kans peliä. En kyllä oo ihan varma. MacGyverilla on niin paljon muuta hommaa ettei sillä kyllä oikein taida olla aikaa naisille.

Joo, salillakin on niin kuuma että meinaa hikoilla pöksyt pois :D.

McGyveria ajettiin sen verran takaa, että harvemmin halusi naista siihen vaaraan saattaa. Joskus kyllä sitäkin.

Voi jumalauta mitä chat -meininkiä :D

Luulin olleeni eka vastaamaan ihmemiehen tussuseikkailuihin, mutta viestejä oli ehtinyt väliin parisen kymmentä

Mäkin tussuseikkailut kiehtoo aina, kerro ihmeessä jos tietoa löytyy!:rock:

No eräässä jaksossa MacGyver oli jossain ydinvoimalassa, jossa oli myös pahiksia. Ihmemies ja muija teljettiin ydinreaktoriin, mutta macci pelastautui naisen kanssa täpärästi. Jaksossa Macci käveli myös muijansa kanssa vaan suoraan pois, kun joku pahis osoitteli aseella ja uhkasi ampua.
Kyseinen dialogi meni kutakuinkin näin:
Mac: Tunnen sinut... Sinussa on vielä ihmisyyttä jäljellä, etkä voisi riistää henkeä toiselta ihmiseltä
*hiljaisuus ja ihmemiehen tiukka tuijotus*
*mac kääntyy ja lähtee hiljaa kävelemään pois tilanteesta naisen kanssa*
Nainen: "Miten tiesit, että hän ei ammu?"
Mac: En tietänytkään.

:rock:

Jakson lopussa kyseinen nainen söi aamupalaa MacGyverin kelluvassa asuntolaivassa sellainen lätkäjersey päällä, wooot?!!?! He myös pelasivat Macin omistamaa pirun mageaa lätkäpeliä, jahas!!!
edit: Lopussa paikalla oli myös tietysti PETER THORNTON syömässä aamiaista! :whip:
pete.jpg

Back
Ylös Bottom