Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Silmät harottaa niin että parempi lähtä paapimaan... jaksaa taas aamusta alkaa kirjotteleen tekstejä.

Selvästikään en, en saanu tuota Sabineakaan houkuteltua leffaan...:)

kyllä se varmaan lähtee kun tarpeeksi kauan kyselet ;)

se on öitä kaikille! ja Grosskopf ja Alyssa muistaa sit käyttää kesärenkaita kun lähtevät ajeleen

kyllä se varmaan lähtee kun tarpeeksi kauan kyselet ;)

Se voi olla. Meillä oli vaan tällainen hidaste kun asuu kokonaan eri osavaltiossa...:)

Olen joo. Taidat tykätä tän tyyppisistä supermiehistä?

Kukapa ei tykkäis? Tykkään Miehistä isolla M:llä.

se on öitä kaikille! ja Grosskopf ja Alyssa muistaa sit käyttää kesärenkaita kun lähtevät ajeleen

Se voi olla. Meillä oli vaan tällainen hidaste kun asuu kokonaan eri osavaltiossa...:)

Niinpä niin. :jahas:

No Kallun Grilli treffipaikkanahan oli oikeastikin mitä mainioin, siis sopivan miehekäs, ei tosin ollenkaan MacGyvermäinen.

Totta, ehkä just se muhun alunperin vetosikin ;) huoltsikka olis kans aika miehekäs treffipaikka.
Mihinköhän MacGyver mut veis?

Totta, ehkä just se muhun alunperin vetosikin ;) huoltsikka olis kans aika miehekäs treffipaikka.

SE varmaan veisi sut seikkailuntäyteisen yön jälkeen läheiseen kahvilaan aamupalalle :hyper:

E: Sori, selitän kaiken sillä että nyt on kevät.

Noo, huoltikset liittyy autoihin, autot on perseestä.

Oliko MacGyverillä mitään naista muuten koskaan?

Se taitaa olla vähän semmonen friikahtava nörtti, joka ei paljon pilluhommia kelaile.

SE varmaan veisi sut seikkailuntäyteisen yön jälkeen läheiseen kahvilaan aamupalalle :hyper:

E: Sori, selitän kaiken sillä että nyt on kevät.

Grrrr, mä oon kans niin kevät/kesäfiiliksissä tähän aikaan vuodesta, että tuo kuulostaa varsin houkuttelevalta :D
Oikeesti muuten, en ole varmaan ikinä flirttaillut duunissa niin paljon kuin tänään. Kamalaa tällainen aurinkoisuus ja kesäisyys.

Grosskopf: ei autot oo perseestä. Mulle kelpais sellanen tosi iso citymaasturi :haart:
enkä oikein tiedä tosta MacGyverin naisesta. Muistaakseni näin joskus jonkun jakson, jossa sillä oli jonkun misun kans peliä. En kyllä oo ihan varma. MacGyverilla on niin paljon muuta hommaa ettei sillä kyllä oikein taida olla aikaa naisille.

Back
Ylös Bottom