Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäis tehdä kouluhommia mut oon hukannu kaikki tärkeät paperit. Tulin just töistä, en sielläkään tehnyt taas muuta kuin sekoilin asiakkaille ja kerroin kaikille, että mulla on pian synttärit. Nyt pitäis mennä pesee meikit mut ei sellastakaan oikein jaksais.
Vituttaa kun elämä on näin vaikeeta eikä saa mitään aikaseksi.

Se on tää kevät! Eilen ei vielä kiinnostanut yhtään kirjoittelu, tänään repäsin itteä niskasta ja parissa tunnissa kirjotellu kolme sivua tieteellistä omakohtaista tekstiä perustuen kolmeen n. 18-sivuiseen englanninkieliseeen artikkeliin. Vielä 15 sivua ja bueno :)

Oi Alyssa, sovinko sun kanssa ne yhdet treffit sinne grillille?

Joo mut en löytänyt sua sieltä :(

Sabine: Niinpä. Alkais jo kesäloma, ärsyttää tällanen kun kaikki vaan heitetään niskaan, koska pakko saada valmiiksi.
Onneksi olkoon saavutuksesta :) Mun pitäis tehdä matikan investigation, 4000 sanan essee ja pari labraraporttia, ei paljon nappaa. Onneksi pahimmat on jo aikalailla ohi ja onpahan sitten ensi vuonna vähemmän työtä.

Joo mut en löytänyt sua sieltä :(

Sabine: Niinpä. Alkais jo kesäloma, ärsyttää tällanen kun kaikki vaan heitetään niskaan, koska pakko saada valmiiksi.
Onneksi olkoon saavutuksesta :) Mun pitäis tehdä matikan investigation, 4000 sanan essee ja pari labraraporttia, ei paljon nappaa. Onneksi pahimmat on jo aikalailla ohi ja onpahan sitten ensi vuonna vähemmän työtä.

Tekemistä opiskelijoilla on aina... Enää tämä teksti, sitten ens viikolla yks kauhia tentti ja sitten viikko lomaa ja täysillä töihin....

Jesh, muistin oikein...!!! No sunhan piti soittaa vielä ennen reffejä. En sitten tullut, kun ei soittoa kuulunut.

Enhän mä nyt miesten perään voi soitella, mitä siitäkin tulis.

mitäs erkit?

No oisit saanu rilliruakaa ny ainaki!!

hyvä pointti, nyt jouduin ite maksamaan ja ei se tietenkään sit maistunu niin hyvälle.
oon itsenäinen nainen ja mun perään kuuluu soitella ku oon niin ihku.

Olenpa iloinen että sain taltutettua viimein kurkkukivun ja - turvotuksenkin. Jes!

Jokaöinen virallinen maskottibansku:
Banana.gif

No kyllä, toinen on viemässä ulos syömään niin silti ei viitsitä edes soittaa..:D

No jos unohtu? Ei se ole aina niin selkeää että mitä kenenkin piti tehdä ja mistä sovittiin :) Meni kuitenkin kahteleen jos olis joku ilmestynyt...

Grosskopf: jos haluut sen ni saat ite selvittää :D

No kyllä, toinen on viemässä ulos syömään niin silti ei viitsitä edes soittaa..:D

Sä oletkin mies ni et tietenkään tajuu. Tällaiset asiat pitää hoitaa tietyllä tavalla ;)

Back
Ylös Bottom