elasto
Mode
Mulla herätys klo 6. Pitäis varmaan alkaa nukkumaanmenoa harkitsemaan.Huomenna herätys klo.7.00 ja keskiviikkona loppuu koulu:DJES
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla herätys klo 6. Pitäis varmaan alkaa nukkumaanmenoa harkitsemaan.Huomenna herätys klo.7.00 ja keskiviikkona loppuu koulu:DJES
Voi damn ehdin justiinsa laittamaan koneen kiinni. Reino on niin iso, että pikkutytöt kiljuu marmeladia.Katsotaan jos työkiireiltäni ehdin.. Onneks pystyn vähän vaikuttaan työvuoroihini. Ei kyllä yhtään tekis mieli missata jo nyt legendaarista miittiä, joten kai se on pakko tulla.
Nukuin muuten äsken reilun tunnin, mutta näin painajaisia Standerin stondiksesta ja Reinzellin himokkaan hikisestä vartalosta ja heräsin yltäpäältä märkänä.. Toivottavasti Reino postaa niitä kuvia pian. Se on niin kovasti uhonnut etukäteen, saas nähdä millainen mörkö sieltä nimimerkin takaa paljastuu.
edit: Katsotko Dinho jääkiekkoa?
No ei auta kun lukea pakkista taloyhtiön tiloissa.Asun kolmanessa kerroksessa, ei oikeen viittis lähtee kiipeilemään. Onneks olin menossa pyykkitupaan ja se sattui vielä olemaan auki, niin tulee tässä tehtyä jotain hyödyllistäkin.Great Job.
Ekkönä pääse partsilta tai jostain?
Vedä pienet kasvu-unet portaikon alla...