Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Gää! Kerrankin olisi ollut mahdollisuus päästä nukkumaan ajoissa, väsyttikin niin hitosti. Väsymys meni kuitenkin yli ja nyt ei unta saa ollenkaan.

Ok. oho mulla ja sulla on kai noissa profiileissa väärä ikä...laitoin sen vaan et pääsisin rojupuolelle.

Mulla hämyä vain toi joo, ikä kun on näissä ympyröissä valttia niin täytyy laittaa pari vuotta lisää. Oletko heppatyttöjä?

Asd. Olipas kiimanen misu.

Tanssi, suuteli ja mastuboi minun avustuksella. Oikeesti, toi viimenen oli oikeesti ihan vitun härski temppu!

Ei vidu. Tulipas grillattua saunottua ja siinä sivussa vähän napanderia napattua. Aamulla saa taas varmasti siivota enemmän kuin kylliksi. En nyt kyllä tahdo. Pitäs porukka vielä häätää poiskin kunhan herään. Tämäkö on se kolikon kääntöpuoli?

Ei vittu, oli aika hinareita kaverit. Niinkun pysty anastamaan tytsyn näiden nenän edestä, ei vittu... Tuli mieleen sana: "luuseri", ei milläään pahalla mutta oikeesti!

VITUN HOMOT! Oli aika munatonta porkukaa!

E. Olen kyllä hieman humalassa, pitää tälle tytölle mennä juttelemaan kun näkee seuraavan kerran.

No kyllä se mulla oli esillä pariinkin otteeseen tänään, joten enpä tiedä mihin olettamuksesi perustat, ystävä hyvä.

EDIT: RHCP, alkaa unettamaan.

Ei lastit vielä omalle naamalle, on tässä vielä aikaa. BTW pitkästä aikaa yö-tsätissä.

vietiin multaki tyttö mun nenän edestä äsken! viejänä vaan oli tytön vanhapiikaosuuskaupankassaneitikaveri saatana...:dance: Oli se tyttöki kyllä aika :2: olisin minä sitä silti pannu ;)

Lähdenkin nyt juoksemaan aamuttaisen 15km lenkin jonka jälkeen suoritan 200kpl etunojaa ja 150 kpl ristihyppelyä ja takaperinhaaraperushypppyä. Sitten syön 2kg pyttipannua pekonilla.

Puol tuntii makoilin sängyssä, mutta eihän siitä mittää tullu. Ulkonaki kohta taas jo täys päivä. Kas, Hesariki saapu kirjottaessa. Taianpa kerranki lukea paremman puutteessa.

vaklaan vaklaan...

Back
Ylös Bottom