Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

banna banna banaania tulee teille kaikille kohta jos toi ei lopu.

Reinzell, muiskis vaan sullekin:haart:

Tules laittamaan sitä banaania tänne:haart:

vittu, mulla tuli totaali blackout.

Olin vetämässä viiltävän satiirista settiä ja yhtäkkiä poks, päässä valu kaikki ajatukset ulos...

Vie samille pari, jos on rajua niin niitä voi mennä katki helposti. Tai ne löystyy.

Mä haluun tertun:haart:

Paljonko Terttuun mahtuu?

- se on ihan Tertun oma asia.

Te ootte kun kaks marjaa...
Mustikka ja paskanmarja...

ahay

edit: Dinho, en. sitä valuu jostain ihan muualta... sun suuhun

Se ken banaaniin ryhtyy, se banaanin kestäköön.

jos kestää banaanin, kestää myös...

Dinhon banaanien seassa...
Banana-show300.jpg

no mä oon täällä, eikö sulle nyt mikään riitä. Montako melaa haluat mekkoos...

emmä tiä missä ne muut on...

joo jäi vähän toi lause elään omaa elämäänsä.. vittu kun pääsis jo himpeen. huomenna pitäis taas tänne töihin raahautua ja käydä punttiksella ja viedä auto korjaamolle jotta saan sen uuden lukon. en mää taas ehdi tekeen puoliakaan yhtään mistään kun pitäis joka vitun paikkaan revetä.. sit mulle ehdotettiin vielä aamuvuoroakin.. kysymys kuuluu että millä vitulla mä pääsen hervannasta tänne ikuriin nopeesti edes sun taas. en vittu millään. ihan vittu mahdottomuus. voi vitun paska.

niinpä.

Täytyy muuten sanoo, että Bilsneri teki hyvää työtä tehdessään tän ketjun meille ja samaten Huppe ton yöketjun kanssa...

voidaanhan me banaanijutskat säästää yhteen toiseenkin luolaan, jos ketjua aletaan joskus siivota...

edit. onko columbu muuten delannu....

Ei jaksa lähteä tänään kyllä salille, väsyttää niin paljon. Kävis tänään juoksentelemassa taas. Huomenna sitten jumppaamaan...

Joo ehkä parempi et vedetään ne sekoilut tonne muualle tästä lähin. Ellei sitten joku mosa erehdy leikkiin isoa poikaa, sillonhan me tullaan vaan vähän rankoon tänne.:evil:

Tämä tredi oli hyvä tredi..... Yö tredi on hyvä tredi.

e. Ei oo Columbua näkyny ei.

hah, pakkiksen omat WTF-modet.

"äläs poika huuda tai saat öljyttyä banaania juuri sinne mihin ei valo pääse..."

äää-ä.

Mistäs me muuten tiedetään, ketä sinne haluais tulla?
Kai ne sanois jossain profiilissa sitten...

Täytys Columbun tulla vetään vähän juttuaan ja vilauttaan peliään...

Back
Ylös Bottom