Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jaa siitä tulikin mieleeni, et katsoiko kukaan tiistain 4D dokkaria niistä kädettelijöistä?
Brittijätkä veti handuun yhtäjaksoisesti 14-22:00 ja voitti pääpalkinnon :thumbs:

Tulihan se kateltua. Oli jotenkin tosi absurdia, että neloselta tuli kuitenkin illalla vielä tommosta matskua :D Paras kohta oli, missä kinkkijätkä näytti kameran edessä kokonaan alasti miten masturboi ja saa orgasmin ilman ejakulointia:hyvä:

Itseasiassa pistin kyseisen kohdan youtubeen. Viidessä minuutissa ehti saada 137 katselukertaa vaikka vinkkasin vaan parille kaverille, jotka eivät olleet nähneet dokkaria. Saman viiden minuutin jälkeen youtuben modet poistivat videon ja lähettivät minulle varoituksen asiattomasta kuvamateriaalista :david:

edit: olen pari kertaa tsekannut nelosen foorumin, enkä voi vieläkään uskoa, että siitä ei ole nähtävästi syntynyt mitään sen suurempaa haloota

Joo, minä aattelin mennä nukkumaan ihan ilman lääkkeitä. En miekään oo vanha, vaikka oireita onkin.

Edit. Mihinkäs baariin ajattelit eksyä?

Vähän myöhässä vastaan mutta kumminki. :)

Jet-Setiin eksyin -ihan ok känni nyt päällänsä. Kiva ku osaa nykyään ottaa viinaaki sillai ihmisten lailla... Ainaki omasta mielestä. :kippis1:

Kaitpa nyt vois laittaa persreiän kyljelleen ja alkaa matkimaan sokeaa.

mä vedän 56 vuotiaana kolmee teinityttöö peräjälkeen. Ihan kunnioitettava saavutus imo.

Mikäs meisinki, kohta meen pumppaan verta lihakseen...

mä meen nyt, tuun kohta viä poikkeen...

Vähänkös oli eräs tyttö joukkueessa söpö liikuntakamppeissa. Oli ala-asteen tyyliin sekajoukkueet, oli paljon parempi mitä normaalisti! Tosin ei pelattu kunnon futista:jahas:

Kerranpas pelattiin (muutama vuosi sitten) futista porukka jaettuna joukkueisiin "pojat" ja "tytöt". Me voitettiin! Jätkiä saattoi ottaa hieman päähän, ehkä?

Back
Ylös Bottom