Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Prayer, onks sulla uus pyssykkä vai veikkaanko tyhjää?

O, mutta ei tuollainen samanlainen lelu.

YAY baby

07-06-062Magnum.jpg

tuolla vedetään imukuppeja pitkin seiniä.

no ei vaan:D

Uzi%20SMG%20Spring.jpg

No menes huomenna todistamaan KuPSin jo KOLMAS tappio. :D

En pääse kun asun stadissa, mutta maanantaina meen kattoo HJK-KuPS sain ilmaisipun sinne. :kippis1:

Olin tänään isojen poikien kanssa treenaamassa salilla:rock: Oli ihan pirun hienoa, vaikka taas voimat olikin kadonnut meikäläiseltä kokonaan:D Sitten kävelin kotiin, josta hölkkäsin osan matkasta:dance: Sitten koiran kanssa 20min hölkkä ja lopussa kunnon juoksua. Nytten on aika hjyvä fiilis...

Ja paino oli tänään päivällä 87,7kg, olen laihtunut:david:

näin eilen muute ku työfrendi otti 142,5 kilolla 6 toistoo ja 165 kilolla ykkösen. olin varmistamassa mutta onneks oli myös varmistusraudat :D

Haha:D Itelläkin aina vähän semmonen epävarma olo jos joku pyytää yli satasen rautoja varmistamaan, ei tiedä onko itestä apua jos jääkin rinnalle:D

Iltaa. Mitähän sitä tekis, ei jaksais vielä nukkuun mennä... taidanpa tuota ProBodya lukea ja musaa kuunnella.

Back
Ylös Bottom