Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heh, tänään koulusta tullessa joku mustalaispatu lauleskeli suomalaisystävänsä kanssa kadulla: "Olen suomalainen!" Taisi olla jonkin verran alkoholillakin läträtty, tai sen näköisiä ne miehet ainakin olivat. :D

Mustalaiset on hauskoja veijareita. Yks sellanen tuli kerran kännissä leikkiin maalivahtia mulle, kun olin potkimassa palloa yksin kentällä. Yritin välttää osumasta siihen, ettei se suuttuis. :D

Meillä on huomenna futista koulussa.

Meillä oli ylä-asteella liikunnan opettajana entinen Kupsin pelaaja/valmentaja, melkein aina futista pelattiin. Sain hyvän liikka numeron vaikka kaikessa muussa kusinkin aika pahasti. :)

Mikä on nukkumatin pahin vihollinen?

Aulis Gerlander, virallinen valvoja!

Futis oli koulussa kivaa, paitsi sitten kun joku läskimooses kaatu ja rupes pillittää (tätä tapahtui eräille henkilöille vielä pitkälle yläasteella).

Ainoot futis pelit jotka kiinnostaa on joissa jompikumpi (kumpikampi) joukkue on Kups, Barca(kaali) ja Suomi.

Että tämmönen informaatio tänään.

Back
Ylös Bottom