Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kerro hyvä mies kerro..

Mitä tehdään?

Tänään olin kaupungilla ja katoin että jäätelökioskilla on hyvännäkönen myyjä. No siihen sitte ja pääsin lähelle tyttöä ja jouduin toteamaan, että prkl. Ei se nyt ollukkaan hyvännäkönen. lopputulos, kavereille jäätelöt ja itelle pahamieli.

Noita sattuu. Näet yhtenä hetkenä kun joku random misu kumartuu, ja aattelet että onpas hyvä perse, kunnes toisella hetkellä tämä kyseinen tyttö suoristuu ja toteat: voi vittu, joku vitun emo-poika saatana.

Mulla on nytten semmonen "kärsivä taiteilija"-fiilis, syntyis aikamoista skebeliä taas jos alkais ylös kirjottamaan:arvi:

Jännä juttu, mutta mä saan mun parhaimmat idikset just kun oon päässy sänkyyn goisimaan.

Japko, valaise meitä hieman. Minkä sortin juttuja kirjoittelet yleensä?

Likaisia runoja irstaudesta:D Eikun vähän kaikenlaista, nytten aloin jonkin sortin paskaa novellia kirjottamaan joka ei varmaan valmistu ikinä:D

Ahaa. Sähän oot se tyyppi, jonka romanttisia ja pikkutuhmia taskupokkareita myydään Citymarketin kassoilla.

Pitääkin seuraavan kerran kunnon tenussa raapustaa novellia. Mut vittu kun aina mä sammun.

Ruotsalainen kaverini totesi "if it's a good ass it's a good ass"

If it is dog's balls, it's not good.

Kenialainen mummoni kerran totesi " only women can have good ass"

joskiin en pitäisi tätä absoluuttisena totuutena.

onko seppoja paikalla? Taidan keittää vähän soppia tässä, tulee hyvää.

Back
Ylös Bottom