Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vyötärönmitan kriittinen raja on naisilla 80 cm, ja miehillä 94 cm. Minulla se oli pari viikkoa sitten 93 cm...

Pitäisikö huolestua? :evil:

Perkele, en päässy eilen tänne, mutta nyt olen. Kohta meen sälille vähän pumppään räutää...

Stondis on vain universumin suurruhtinaan Reinon jalanpesijä. Sekin on jo tosi kova meriitti :wtf:.

Ai miten ihanasti sanottu... Kylläse muutakin pesee. Yhen jutun se pesee suullaan ilman käsiä...

Kuule Reinon varpaat on maukasta gourmet-juustoa:dance:

Näin on. JA muualtakin saattaa löytyä juustoa, sissijuustoa..

(tiedätte sitten kun ootte intissä)

Jaak mää vai?

Nyt meen vetään kovan peppu/vatsatreenin....

tuun kohta, ja tuun kohta tännekkin...
:)

Emmä dinho sun prosiileja tuunaa, kun sä oot niin hyvä itekkin...

Neuvoja voin antaa palveluksia vastaan. VAikka oletkin värimaailmallisesti astunut kaapista ulos, niin silti voit ottaan vielä rohkeammin irti itsestäsi. Uskalla käyttää niitä värejä.

Kuvittele seuraava tilanne mielessäsi.

Otat maailman värikaivosta toiseen käteesi vaaleanpunaista ja toiseen käteesi vaalean vihreää. Laitat kädet yhteen ja muotoilet värit kiinni toisiinsa. Tämän jälkeen alat hieroa väriyhdistelmää alastomaan vartaloosi. Kaulaan, rintaan ja vatsaan, selkään ja pakaroihin. Sitten kirmaat pellolle juosten ja laulaen Davidin "I was looking for a freedom" kappaletta.

Tämän jälkeen tuunaat profia vielä vähän enemmän ja rohkeammin. Käytät värejäsi tunteittesi tulkkina...

ps. onks se bisse iso sitten...

Tän kuun lopussa vois mennä...
:)

Sä ootkin vetäny koiranpaskaa niin kauan...

Vaihda tähän 6jakoseen pitkälllä kahden viikon kierrolla niin alkaa muskle kasvaa :)

Ei tartte kattoo ees mitä syö, kun ei toi kulutus oo niin hirvee...

Jos et usko, niin mun tarvii varmaan tehrä kuvaketju tän kuun lopussa nääs...

jaa tänne WTF?-ketjuun.
:lol2:

No empä taida yleiselle laittaa... Koko foorumi kato nääs menis tukkoon kun tuhannet, jopa sadat naikkoset tsekkailis mun profiilia...

Ei voi tehä sitä Mikelle. Sillä palais käpy..

No uittu, jos tänne saa laittaa mitä vaan,
niin laitan runosuoleni uusimman sykäyksen,
keksin ihan ite, ja olen ylpee ku mikä:

Nekrofiili luonnehti keskeytettyä yhdyntää ruumiistairtautumiskokemukseksi :rock:

Sä ootkin vetäny koiranpaskaa niin kauan...

Vaihda tähän 6jakoseen pitkälllä kahden viikon kierrolla niin alkaa muskle kasvaa :)

Ei tartte kattoo ees mitä syö, kun ei toi kulutus oo niin hirvee...

Jos et usko, niin mun tarvii varmaan tehrä kuvaketju tän kuun lopussa nääs...
laita nyt niitä kuvia sitten äläkä vaan uhoa!:curs:

emmä mitään uhoa hupsu.
Vois tän kuun loppuun tai ens kuun alkuun mennessä laittaa pari fotoo.

Emmä niitä voi profiiliin laittaa, kun sinne pääsee vierailijat. Laitan vippipuolelle...

Kertokaa jotakin 90-luvun suomalaisesta musiikista?:D

Tajusin just että vipit päässeet vanhenemaan mutta nyt on kyllä pakko hankkia uudet mikäli edellämainittu lupaus toteutuu

edit: miksi kiilasit Janpa :(

I gotta go. Katotaan taas huomenna.

Over and out.

Taasko se keijo lähti sorvaileen ja tulee vasta huomenna?! hö :( tylsis..

Kyllä se on ISO kalja Ressukka hyvä. Voidaan ottaa kuvat Ressukasta kun käydään siä bissellä. Mennään vaikka Mixeihin napsiin ne. Reinzell pelkissä boxereissa antamassa nimmareita keijojen nivusiin..

Reinzell on pelkkää tunaa.

Mitäs Standerin päivään? Veditkö lenkkiä?

Back
Ylös Bottom