Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Entäs sitten kun astui reserviin? Joku puolen vuoden jääkäri on hänen esimiehensä?;) Noilla sotilasarvoilla voi pyyhkiä persettä. (IMO)
No ei niillä ole tarkoituskaan siviilissä mitään tehdä. Mutta se johtajakoulutus on ihan hyvää koulutusta, jos siihen suhtautuu oikein. Itse ainakin opin karsimaan omasta johtajakäyttäytymisestäni monia huonoja piirteitä pois tuona aikana. Ja näitä kykyjä voi sitten soveltaa siviilissäkin. Toki voi olla hyvä johtaja ilmankin intin koulutusta, mutta ei se täysin turhaa ole.

Joo, itseasiassa, JOS nyt meinaisin mennä, niin ilmavoimiin ajattelin hakea. Ruk tietty sit tavoitteena ja haha, kehtaanko edes myöntää, että mpkk kiinnostaa myös. Toisaalta niin kiinnostaa muutama muukin juttu :)

Jos vaan mpkk kiinnostaa, niin sit tottakai 110 lasissa inttiin. Varmasti puolustusvoimiltakin hyviä työpaikkoja löytyy kun pääsee vain puskemaan itsensä oikeisiin paikkoihin.

Entäs sitten kun astui reserviin? Joku puolen vuoden jääkäri on hänen esimiehensä?;) Noilla sotilasarvoilla voi pyyhkiä persettä. (IMO)
Samaa mieltähän minäkin olen :) Koitin vaan kannustaa tuota nuorta neitokaista. Perus eiku erikoisjääkäri olen itse, eikä mitään haluja mihinkään AUK:iin ollutkaan missään vaiheessa. En olisi päässytkään, mutta se on sitten jo toinen tarina ;)

No ei niillä ole tarkoituskaan siviilissä mitään tehdä. Mutta se johtajakoulutus on ihan hyvää koulutusta, jos siihen suhtautuu oikein. Itse ainakin opin karsimaan omasta johtajakäyttäytymisestäni monia huonoja piirteitä pois tuona aikana. Ja näitä kykyjä voi sitten soveltaa siviilissäkin. Toki voi olla hyvä johtaja ilmankin intin koulutusta, mutta ei se täysin turhaa ole.

Aivan oikeassa olet. Jos sattuu vain ammattitaitoiset kouluttajat niin kyllä sieltä jotain voi saada irti siviilielämäänkin.

Mutta otetaan nyt vähän takas, ettei jää liian positiivinen kuva intistä: Eli on siitä aika iso osa myös (ainakin siviilielämän kannalta) turhaa paskaa. Eli ei sinne ihan huvikseen ehkä kannata lähteä. Mutta jos jää vaikka opiskelupaikka saamatta, ja ei oikein tiedä mitä tekis, niin intti on ihan ok vaihtoehto pitää välivuosi. Varsinkin jos ura puolustusvoimissa kiinnostaa.

Haaveilen Helsingin keskustaan muuttamisesta. Mahtaako olla haaveilemisen tai kokeilemisen arvosta? Ens vuonna toivottavasti elän hilkun verran köyhyysrajan yläpuolella, joten siel vois olla rahaa asua.

Haaveilen Helsingin keskustaan muuttamisesta. Mahtaako olla haaveilemisen tai kokeilemisen arvosta? Ens vuonna toivottavasti elän hilkun verran köyhyysrajan yläpuolella, joten siel vois olla rahaa asua.
Liityn haaveilijoiden joukkoon. Itse halajan muuttoa Järvenpäähän.

Mä taas haaveilen siitä, että pääsisin keskustasta pois. Tosin pk-seudun sisällä kuitenkin. Mutta joo, NYT öitä!

Jahas. Menin kymmeneltä nukkumaan ja heräsin kahdelta. Tossa reilu puoltoista tuntia pyörin sängyssä enkä saanut unen päästä kiinni enään. Kait se pitää sitten vaan todeta, että nyt on herätty. :S

Hyvää huomenta!

Back
Ylös Bottom