On. Mutta se on loppupeleissä ihan oma päätös ottaako ajasta hyödyn irti nukkumalla, vai päättääkö datailla. Ei tuommonen peli alokasaikoina kyllä vetelisi...Mä luulin et siel on joku yhteinen nukkumaanmenoaika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On. Mutta se on loppupeleissä ihan oma päätös ottaako ajasta hyödyn irti nukkumalla, vai päättääkö datailla. Ei tuommonen peli alokasaikoina kyllä vetelisi...Mä luulin et siel on joku yhteinen nukkumaanmenoaika.
Se tuli ja teki mun mökin rannalle liukumäen ja lapset ei uskaltanu mennä uimaan! Mää sen majavan myrkytin!

En minä valita, on TJ0 paukkunut jo hyvän aikaa sitten :DHuijausta! Mä oon ollu siinä uskossa et se olis vähän niinku hc partioleiri, et ei mitää kännyköit sais koko aikaa näpytellä tms. Mut jos siel kerran saa noin vapaasti olla, niin mistä te kaikki sit valitatte? :D
Onko muuten uhanalainen laji kyseessä mäjävä?

Huijausta! Mä oon ollu siinä uskossa et se olis vähän niinku hc partioleiri, et ei mitää kännyköit sais koko aikaa näpytellä tms. Mut jos siel kerran saa noin vapaasti olla, niin mistä te kaikki sit valitatte? :D
Jaa a. Oli se ainakin härskin näköinen. Nyt on tullut nähtyä jokainen suurempi ötökkä mikä Suomen luonnossa liikkuu.![]()
Mm, munkin oikeestaan tekis mieli käydä intti, mut mites sitä naisiin suhtaudutaan. Kaikki miespuoleiset kaverit on oikeestaan kieltäneet menemästä: "Ei oo naisten paikka". Niin kai sit?
Meidän joukkueessa oli neljä naista ja hyvin pärjäsivät. Yhdestä tuli kersantti. :thumbs: eli yleni vuodessa ihan kivasti (alokas-jääkäri-aliupseerioppilas-alikersantti-kersantti)Mm, munkin oikeestaan tekis mieli käydä intti, mut mites sitä naisiin suhtaudutaan. Kaikki miespuoleiset kaverit on oikeestaan kieltäneet menemästä: "Ei oo naisten paikka". Niin kai sit?
Meidän joukkueessa oli neljä naista ja hyvin pärjäsivät. Yhdestä tuli kersantti. :thumbs: eli yleni vuodessa ihan kivasti (alokas-jääkäri-aliupseerioppilas-alikersantti-kersantti)