Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä luulin et siel on joku yhteinen nukkumaanmenoaika.
On. Mutta se on loppupeleissä ihan oma päätös ottaako ajasta hyödyn irti nukkumalla, vai päättääkö datailla. Ei tuommonen peli alokasaikoina kyllä vetelisi...

Saahan siellä itekseen näppäillä vaikka mitä sängyssään jos haluaa. :)
Meillä ainakin koko tupa pelaili mankka hiljaa kuunneltuna korttia vielä 0.00:n jälkeen aika usein.

Huijausta! Mä oon ollu siinä uskossa et se olis vähän niinku hc partioleiri, et ei mitää kännyköit sais koko aikaa näpytellä tms. Mut jos siel kerran saa noin vapaasti olla, niin mistä te kaikki sit valitatte? :D

Huijausta! Mä oon ollu siinä uskossa et se olis vähän niinku hc partioleiri, et ei mitää kännyköit sais koko aikaa näpytellä tms. Mut jos siel kerran saa noin vapaasti olla, niin mistä te kaikki sit valitatte? :D
En minä valita, on TJ0 paukkunut jo hyvän aikaa sitten :D

Jaa a. Oli se ainakin härskin näköinen. Nyt on tullut nähtyä jokainen suurempi ötökkä mikä Suomen luonnossa liikkuu.:rock:

Muistelen nyt muuten lukeneeni, että se on jossain vaiheessa Suomessa ammuttu kokonaan loppuun. Mutta sitten joku toi jostain Kanadasta tms. uutta porukkaa tilalle.

E: Hoho, Cänädä!

Mm, munkin oikeestaan tekis mieli käydä intti, mut mites sitä naisiin suhtaudutaan. Kaikki miespuoleiset kaverit on oikeestaan kieltäneet menemästä: "Ei oo naisten paikka". Niin kai sit?

Välillä kyllä intissä vituttaa ihan huolella, mutta kyllä siellä myös oppii itsestään ja muista asioita, jos vain viitsii pitää silmät ja korvat auki. Eli jos et mitään järkevämpää tekemistä vuodeksi keksi, niin mene vaan. Mutta sit RUK:iin tietysti. Ei mitään miehistöpaskaa.

Mm, munkin oikeestaan tekis mieli käydä intti, mut mites sitä naisiin suhtaudutaan. Kaikki miespuoleiset kaverit on oikeestaan kieltäneet menemästä: "Ei oo naisten paikka". Niin kai sit?

Ei se oo kenenkään paikka. Miesten se on käytävä kansalaisvelvollisuutena, mutta jos voit välttää naisena armeijan käynnin niin keksi ihmeessä jotain muuta. Vaikka muu valinta ei ihan nappiin menisi, jää siitä silti enemmän käteen kuin armeijasta.

nimim. Vuosi elämästä hukkaan. (Olen tyytyväinen että kävin, mutta olisi pitänyt tulla puolessa vuodessa pois. Tätä mieltä olen edelleen, vaikka armeijasta pääsystä onkin jo jokunen vuosi aikaa).

Meidän joukkueessa oli neljä naista ja hyvin pärjäsivät. Yhdestä tuli kersantti. :thumbs: eli yleni vuodessa ihan kivasti (alokas-jääkäri-aliupseerioppilas-alikersantti-kersantti)

Joo, itseasiassa, JOS nyt meinaisin mennä, niin ilmavoimiin ajattelin hakea. Ruk tietty sit tavoitteena ja haha, kehtaanko edes myöntää, että mpkk kiinnostaa myös. Toisaalta niin kiinnostaa muutama muukin juttu :)

Meidän joukkueessa oli neljä naista ja hyvin pärjäsivät. Yhdestä tuli kersantti. :thumbs: eli yleni vuodessa ihan kivasti (alokas-jääkäri-aliupseerioppilas-alikersantti-kersantti)

Entäs sitten kun astui reserviin? Joku puolen vuoden jääkäri on hänen esimiehensä?;) Noilla sotilasarvoilla voi pyyhkiä persettä. (IMO)

Back
Ylös Bottom