Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Misa kaikki o?

Pojat taitaa nukkua päikkäreitä, että illalla jaksaa nusasta. Muna kädessä katellaan lätkää ja dinho kattoo vanhoja baggion pelejä videolta...

Misa kaikki o?

Pojat taitaa nukkua päikkäreitä, että illalla jaksaa nusasta. Muna kädessä katellaan lätkää ja dinho kattoo vanhoja baggion pelejä videolta...

Onko kaikki siellä salakerhossa? Mitä nyt tapahtuu offtopic-ketjujen kuninkaalle?
Ehkä tästä tulee taas triidi, jossa voi käydä avautumassa kun on kaikkein luovimmillaan.

mun mielestä on hieno juttu että ihmiset taistelevat natsien vihaa vastaan vihaamalla natseja lähes yhtä paljon elleivät jopa enemmän kuin mitä natsit vihaavat kaikenmaailman kummajaisia.
Mä voisin huomenna koittaa sytyttää maastopalon ja koittaa sammuttaa sitä bensiinillä.

mun mielestä on hieno juttu että ihmiset taistelevat natsien vihaa vastaan vihaamalla natseja lähes yhtä paljon elleivät jopa enemmän kuin mitä natsit vihaavat kaikenmaailman kummajaisia.
Mä voisin huomenna koittaa sytyttää maastopalon ja koittaa sammuttaa sitä bensiinillä.

26_hippies_on_stilts_470x352.jpg

Miks ei oo kaljaaa :(

Angst. Vidu. Vitun horot miksei ne tajuu...

Ja mitä pahaa me natsit ollaan muka taas tehty? Kudoin juuri hakaristin mutta se oli Onnellisen Lampaan Villaa.

Kotona! Olipas kylmä kävellä kun ei ollu takkia, päivällä taas sain ilman paitaa kävellä kun oli niin kuuma.

Voe herranjumala! Meinasin melkein unohtaa Coke Zero -pullon pakkaseen, vähän oli jopa jäätä pinnalla! :eek:

Back
Ylös Bottom