Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on pinpparalli. Tästedes korvaat kaikki M:ät N:llä ja osaat wtf***? kielen täydellisesti.

No voi itku, pääs lipsahtaan pikku perkele väliin. Vannon että se oli vahinko!

edit. Voimariini, minä haluan!
edit2. korjasin oitis kirjoitusvirheeni.

Järjestämäni leikkimuotoinen kilpailu tuli tiensä päätökseen. Kiitos kaikille osallistuneille. Valtava kysyntä yllätti meidät (minut ja pikku voimariinin joka tälläkin hetkellä yrittää nousta seisomaan nähdäkseen paremmin ruudulle). Kaikille halukkaille emme pystyneet vastaamaan, joten kilpailu tullaan uusimaan jossain vaiheessa.

Sincerely, ~Voimariini ~

JudoHemmo_85:n ja Hirvikolarin vappupäivän reissu

1.5. 2008 noin klo 14.35 JudoHemmo_85 ja Hirvikolari suuntasivat Suomen Preussista eli Espoosta kohti Helsinkiä. Tämä kevään huipentuma lähti rempseästi käyntiin aidon ja oikean Baijerin ylpeyden, BWM:n kyydissä. Hirvikolarin käytyä täydentämässä varastojaan Tapiolan lähistöllä sijaitsevalla huoltoasemalla jatkui matka kohti Kaivopuistoa, jossa näkyi olevan kirjava joukko haalariasuisia ihmisiä. Kaivarissa tapasimme erään Arnin ja hänen kaverinsa. Pian koettiin ensimmäinen päivän monista tapahtumista: eräs spurgunisti tuli nelipäisen joukkomme luokse ja ilmoitti saaneensa mustan vyön hapkidossa, jonka takia olisi halunnut kokeilla tappelemista meitä vastaan. Emmehän me uskaltaneet, oli sen verran pelottava kynis. Eli jäi vapputappelut kokematta, kaduttaa näin jälkeenpäin pirusti.

Tuon hepun kaikottua härnäämään muita jatkoimme keskustelua arkisista aiheista, kuten seksuaalivähemmistöistä, sukurutsasta ja eläimiin sekaantumisesta. Koska Arnilla oli kiire hoitamaan kotiaskareitaan, tallustellimme sporapysäkille ja aikamme odotettua semmoinen tulikin. Koska juttelimme jo aiemmin seksuualivähemmistöistä, oli luonnollista että törmäsimme melkoisessa humalassa olleeseen homopariskuntaan. Hirvikolari älykkäänä heppuna tajusi, että vanhempi osapuoli ko. pariskunnasta oli Lyly Rajalan näköinen. Tästä tämä hilpeän iloinen ukko innostuikin ja kertoi tietävänsä kuinka pitkä veijari esim. Matti Vanhasella on. Muutenkin tämä kaveri ääntelehti, ilmeisesti kyseessä olivat soidinmenot.

Ratikkareissun jälkeen kävin ostamassa purkin piimää, jonka sitten nautimme Hotelli Vaakunan edustalla. Koska nälkä oli hirveä päätimme jatkaa matkaa Eerikin pippuriin, jossa nautimme isot annokset kebabia, poistuttuamme sieltä näimme Salkkarien Maaritin jonkun juottolan edustalla. Sen jälkeen lähdimme korkkaamaan kevään terassineitsyyden ja huomasimme Rautatientorilla jonkun vanhan miehen esittävän jonkin sortin tanssia ja puhuvan "hiukan" omituisia, ilmeisesti hengellisiä asioita. No ukolla oli mukanaan Stockan Hullut päivät-muovikassi, eli eihän tuossa käyttämisessä tätä taustaa vasten ole mitään omituista. Terassille päästyämme litkutimme jotain virvokkeita, ja kuulimme hieman ottaneen ukon selittävän, kuinka Sosiaali- ja terveysministeriön mukaan syöminen on kiellettyä, mutta viinaa saa juoda.

Koska ilta oli vielä nuori lähdimme vielä yhteen baariin, ja miehitimme tyhjän pöydän. Hirvikolari sanoi heti, ettei viereisiin pöytiin tule ketään. Ei ehtinyt kulua kuin muutama vaivainen sekunti niin NAINEN tuli kysymään, olivatko pöydät vapaita. No olivathan ne, ihmeiden aika ei ole ohi. Juteltuamme niitä näitä, tuli joku typerään lierihattuun ja mustiin pukeutunut mies kertomaan, ettei meidän kannata lähteä aivan heti, koska kohta alkamassa oli tietokilpailu. Tuo kaveri puhui niin suu vaahdossa, että sylkeä lensi Hirvikolarin naamallekin. Ja tuo heppu sattui olemaan muuan Wallu Valpio-niminen tyhjäntoimittaja.

Noh, tietokilpailuun osallistuimme ja kysymykset olivat vappuun liittyviä, mm. Erkki Tuomiojan äidin nimeä kysyttiin (se on Vappu Tuomioja, os. Wuolijoki) ja yksityiskohtia Vappu Pimiästä. sek. Kuten arvata saattaa, voitimme tuon tietokilpailun ja täysin minun ansiostani. Hirvikolari hyötyi tästä suuresti, sillä täysraittiina en tietenkään käyttänyt piljettiä, jolla olisi saanut ilmaista alkoholipitoista juomaa. Tosin Hirvikolari jalona miehenä luovutti toisen piljeteistä vieressämme olleelle kaverille.

Hirvikolari oli voitostamme niin iloinen, että lauloi komealla äänellään Ultra Brata: kuinka kaunista se olikaan. Livebändi aloitti jopa Maamme-laulun ensimmäiset tahdit soundcheckissaan ja isänmaallisina miehinä yhdyimme lauluun nousten seisomaan. Valitettavasti muu asiakaskunta oli ilmeisesti sosialisteja, sillä emme saaneet muuta porukkaa laulamaan: valtava harmi. Hirvikolari muuten on erittäin joviaali mies: tarjosi allekirjoittaneelle ison tuopin maitoa ja lasin karpalomehua, mutta muistakaa että minä voitin hänelle tietokilpailussa kaksi ilmaista alkoholijuomaa.

Baarista häivyttyämme kävimme Kampin Mäkissä hakemassa iltapalaa ja jonossa lauloimme niitä näitä ja bongasimme teekkarin, joka otti kamerallaan kuvaa ruokalistasta - Mäkin ruokalista onkin niin ihmeellinen, että sitä kannattaa kuvata. Hirvikolari antoi tälle kaverille hieman kommentia, mutta ei teekkari valitettavasti provosoitunut, joten ikäväksemme jäimme ilman vappurähinää. Täytyy sanoa, että olin melkoisen riehakkaalla päällä, vaikka olin nauttinut vain piimää, kokista, maitoa, karpalomehua ja päivän päätteeksi pirtelön.

Voidaan sanoa, että nämä yhdeksän tuntia olivat melkoisen kummalliset, kaikkea tapahtui ja meno parani vaan. Kertauksena: näimme nistin, homoja, julkkiksia ja söimme paljon. Oi jospa oisit saanut olla mukana...ähäkutti!

Hei äläs nyt koko kunniaa omi. Mä olin haka ikäkysymyksessä! (Tähän väliin on todettava että JudoHemmolla on jäätävä tietämys kaikesta, ja jottei menisi hanurinnuolennaksi niin laitan sulkuihin.) Lisäksi en mä sitä teekkari provosoinut, se oli huumoria jonka hän myös ymmärsi.

PS. Se on BMW, ei BWM

Vittu muuten nyt vituttaa..ei tuu uni millään ja pitäisi aamulla olla pirteänä :/

btw jos joku tietää hyvän paikan mistä saisi mageen kesätakin, niin vois paljastaa tietonsa. Pitäs joku löytää mut ei mistään tunnu saavan kivannäköstä.

Waazzuuup motherfuckers?

Huudatte mun nimee joka toisessa postissa, niin eihän sitä saa nukuttua yhtään...

Dinho, onko pakari kipee jo?

Pitäskö lisätä kaikki tonne ystävät-systeemiin jotka kirjottaa tässä tredissä? Sitten voisin lesota kaikille kun mulla on paljon frendei... (Ei kukaan kyllä suostuis.)

Mun ystäväks pääsee ainakin vaan tiukkojen ehtojen ja pääsyvaatimuksien läpäisemisen jälkeen...

Sitä paitsi mullakin on jo yks naispuolinen ystävä, YEAH.

Japko, senkin ketku. Mitä ne muut nyt oikein ajattelis, kun lesoisit ystävillä jotka ovat WTF-ketjun hinureita :(.

Hei äläs nyt koko kunniaa omi. Mä olin haka ikäkysymyksessä! (Tähän väliin on todettava että JudoHemmolla on jäätävä tietämys kaikesta, ja jottei menisi hanurinnuolennaksi niin laitan sulkuihin.) Lisäksi en mä sitä teekkari provosoinut, se oli huumoria jonka hän myös ymmärsi.

PS. Se on BMW, ei BWM

Judis ja hirvikolari... olette sekaisin. :D

Back
Ylös Bottom