Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vidu kun meni hävittäjä matalalta, kuuliko kukaan muu? Piru kun osais lentää häivättäjällä, tuolla vaan suihkis menemään ja tekis kiekuroita taivaalla. Joo takaisin hommiin, läppärin kans parvekkeella tekemässä koulujuttuja (speedot jalassa ja arska paistaa :dance:)

Jaa jokos se Dinhå sinne ruotonkiin lähti? Kun vaan muistais pitää sitä tulppaa persiissä ettei tuu ikäviä venähdyksiä.

Ekstää WTF?-keijo oo ihan hjuvä.?

Voi voi, ei taida dinho enää takas tulla, kun saa ruottalaista maistaa...

Mulle on melkein ihan sama koska miitti on, en tiedä vapaita, mutta pidetään ne sitten kun mulle sopii.

;) hohhhooo

Camoon bodyyy!

Dinho lähti niin ei jaksa enää spedeillä. Tarvittas varmaan lisää reserviä joukkoomme. Vois alkaa värvään tuolta "olen uusi pakkotoisto.comissa"-ketjusta. Heti kun tulee oikeen näköstä väkee, niin isketään kiinni ja houkutellaan tänne. Nääs nääs.

Missäs seisokki ja kaikki on?

Yksin täytyy meteliä pitää, jaahas. Ei jaksa, olkoot.

Dudi, se on sitten melkein koko päivä kökötetty turpa kiinni näytössä, vaikka ulkona on hieno ilma. Noo pikkuvikoja, huomena alkaa taas loma!!!

Reizell Hagelstein, eiköhän tässä rupee taas kohta oleen vilinää ja kilinää kulkusten, kun yön saalistajat nousee koloistaan. Banaania tulee ja ilosesti jos värväileen ruvetaan. :D

varmaan rupee, mut mä lähen ysin jälkeen goisaan.

Pidä sä jammari lippu korkeella ja meidän maine katossa. Soon moro.

Back
Ylös Bottom