Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:lol2:

No jumalauta mistä arvasit.
oot silti sen bissen auki...

Eiku, ei toi ookkaan mää, kun mä en liiku päivänvalossa.

Tos on vähän samaa näköö kait kun Stönderin profiilikuvassa. Ei noista turunmurheista oikein tiedä, kun ne on niin sekalaista sakkia.
Ei ole emoheebo kyseessä mun profiilikuvassa, vaikka ne perkeleet tuntuvat omivan nykyään kaiken, jolla on otsatukkaa ja mustaa päällä.

Ei muuten kuulosta uskottavalta tuo mun yllä mainuttu.

Amiksen päättötyötä väsään. Alkaa oleen kirjallinen pulkassa.Huomenna sit pulkalla äikän opettajalle, että syynää osan virheistä. Kohta jos pääsis nukkuun:dance:

Tää on taas näitä kausia kun ei uni tuu millään.Ihan liikaa stressiä kaikesta.Noh,toivottavasti jossain vaiheessa tänään unimatti lyö lekalla päähän.Hyviä unikuivia vain kaikille unta saaville:rolleyes:

Sama, sama... Uni ei tuu millään, mutta sitten kun se parin tunnin pyörimisen jälkeen tulee, niin tekisikin mieli nukkua vähintään sen 12 tuntia. Sniff

Back
Ylös Bottom