Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Morjesta... Enää 5 päivää, 23 tuntia, 49 minuuttia ja 10 sekuntia H-hetkeen!
Mitä silloin tapahtuu?

Iltaa kaikille pakkiksen ninjoille! Huomenna vapaapäivä, joten taas valvotaan musaa kuunnellessa ja pakkista lukiessa. :dance:
Vain olut puuttuu. Tekisi mieli Guinnessia tai vastaavaa ostaa, kun viime kertaisesta alkoholin nauttimisesta on kohta 2 kuukautta.

Kehtaatte kysyä edes, moukat... ;)

xbox360_gta4.jpg

Ei sitä nykyisin enää jaksa paljoa uusista elokuvista/peleistä jne. innostua, mutta sitten harvoin kun kolahtaa niin miksei samantien kunnolla. Tulis jo!

Fak, katsokaas videoketjusta tuo ulkoilmareitti, pahaa tekee katsoa, hyi helvetti.
Juu ei teki pahaa kattoo mut onkai niil valjaat mist hihna vaijeriin ainakin huomasin vaijerin kalliossa niis pahimmissa paikoissa, en usko et kukaan menee tonne koittaa tuuri:D Pieni tuulen pyrahdys ja adios amigo:eek:

Fak, katsokaas videoketjusta tuo ulkoilmareitti, pahaa tekee katsoa, hyi helvetti.
No huhhuh. Siinä oli turvallisuus kohdillaan. Aika kauan saisi mua suostutella tuosta kulkemaan, sanoisinko 20 vuotta. :hyvä:

Mun raja menee kyllä jossain Grand Canyonin Skywalk -tyylisissä toteutuksissa, tuonne en menisi ellei suunnitelmissa olisi myös tulla rytinällä alas.

Käräjäoikeuteen huomenna, onneksi on aamuaika niin ei tarvitse venailla siellä. Pitäkää peukkuja että voitan niin olen n. 2000€ rikkaampi.

Herra C.

Kaikki me ollaan samanlaisia pikkutorakoita, jotka pienillä jaloilla kipittää isossa ja pelottavassa interwepissä.
Meillä on oma yhteisö, joka luo turvaa kaikille pienille pahantekijöille. Se vika kaikissa ahtaissa yhteisöissä on, että niiden sisäinen seksuaalivietti vahvistuu ja jäsenistö muuttuu enemmän ja enemmän samankaltaiseksi, eli homogeeniseksi.
Pelkkä yöketju ei enää riitä, koska suurinosa on joutunut painamaan päiväduunia, jolloin pahin sonnansättimisen tarve ajoittuu 12.00-15.00 väliin.

Sä olet osa sitä norsunjätöksiltä lemuavaa ja asiasisällöltään mitätöntä vähemmistöyhteisöä, jota myös pakkiksen Keijojen Kerhoksi kutsutaan.

Tos on vähän samaa näköö kait kun Stönderin profiilikuvassa. Ei noista turunmurheista oikein tiedä, kun ne on niin sekalaista sakkia.

Toi on samalla mun kesäkuntotavote. Enää ei puutu, kun parturissa käynti.

Back
Ylös Bottom